Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvor langt har disse SO-trådene pleid å gå? De stenges jo for å ikke bli altfor store filmessig sett så de lager trøbbel for resten av forumet, såvidt jeg husker.

8728256[/snapback]

Det har variert ganske lenge, dog jeg tror ikke det er et så stort problem lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Doh!

Seff sier man ikke nei til en blåsejobb...altså..hallo?? :p

8728275[/snapback]

 

 

 

BJ kan være så som så [....]*gjesp*

 

8728253[/snapback]

 

Jeg gidder ikke arbeide så mye for å glede deg hvis du ikke er mer engasjert enn det der, så det tar jeg som et nei.

Lenke til kommentar
Hvor langt har disse SO-trådene pleid å gå? De stenges jo for å ikke bli altfor store filmessig sett så de lager trøbbel for resten av forumet, såvidt jeg husker.

8728256[/snapback]

Vel, denne er allerede ganske så mye lengre enn SO3, og like lang som SO4. Og siden størrelsene på SO-trådene bare har vokst og vokst vil jeg anta at denne vil cruise greit fordi SO5 en enda fortsette en liten stund.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke arbeide så mye for å glede deg hvis du ikke er mer engasjert enn det der, så det tar jeg som et nei.

8728288[/snapback]

Men mamma sa at jeg ikke skulle ta blåsejobber fra fremmende damer jo! :(

8728300[/snapback]

Det var nok bare fordi hun var en kvinne selv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg gidder ikke arbeide så mye for å glede deg hvis du ikke er mer engasjert enn det der, så det tar jeg som et nei.

8728288[/snapback]

Men mamma sa at jeg ikke skulle ta blåsejobber fra fremmende damer jo! :(

8728300[/snapback]

Av erfaring sier mødre mye rart bare fordi de ikke ville ha gjort det selv. Go for it!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...