Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ta med piller og hvitt pulver, så skal jeg nok få overbevist deg, bare for å dytte deg unna når du blir for innpåsliten. :p

8728199[/snapback]

Jeg har et skille mellom venner og "hmm-deg-kunne-jeg-knulla-en-stund"

 

 

Venner er verd usannsynlig mye mer :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Men hvis dere fortsetter med dette 6000 pratet, blir denne tråden neppe til å leve til nummer 7000... det er vel sikkert ikke lov å prate om ? Er jo det samme som å skryte av mange poster for seg selv, eller?

8728207[/snapback]

Hysj på deg, ellers blir det /ignore.

Lenke til kommentar
Men hvis dere fortsetter med dette 6000 pratet, blir denne tråden neppe til å leve til nummer 7000... det er vel sikkert ikke lov å prate om ? Er jo det samme som å skryte av mange poster for seg selv, eller?

8728207[/snapback]

Hvor lenge den lever er opp til meg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Men hvis dere fortsetter med dette 6000 pratet, blir denne tråden neppe til å leve til nummer 7000... det er vel sikkert ikke lov å prate om ? Er jo det samme som å skryte av mange poster for seg selv, eller?

8728207[/snapback]

Hvor lenge den lever er opp til meg :ermm:

8728217[/snapback]

Du er jo faktisk ikke trådstarter denne gangen, da... Hvor ble det av Darkness|, egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Men hvis dere fortsetter med dette 6000 pratet, blir denne tråden neppe til å leve til nummer 7000... det er vel sikkert ikke lov å prate om ? Er jo det samme som å skryte av mange poster for seg selv, eller?

8728207[/snapback]

Hvor lenge den lever er opp til meg :ermm:

8728217[/snapback]

Om du stenger den, kommer jeg til å...å... terror-ringe deg midt på natten, samt banke på døra di og løpe vekk! :cry:

Lenke til kommentar
Men hvis dere fortsetter med dette 6000 pratet, blir denne tråden neppe til å leve til nummer 7000... det er vel sikkert ikke lov å prate om ? Er jo det samme som å skryte av mange poster for seg selv, eller?

8728207[/snapback]

Hvor lenge den lever er opp til meg :ermm:

8728217[/snapback]

fint, da vet man hvem man skal være hyggelig mot :p

Lenke til kommentar
b-real? Du vil ikke komme hjem til meg og få kake og bj..? Alt jeg trenger i bytte er passordet ditt til brukerkontoen din. Jeg kommer ikke til å kneble deg og gjemme deg i kjelleren til du råtner bort :whistle:

8728236[/snapback]

BJ kan være så som så men kake sier jeg gjerne takk til *knis*

 

Passordet kan du få med en gang:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*gjesp*

 

Ja æ kjede mæ så stfu!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...