Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg underdramatiserer. Egentlig som ble han klemt i mellom to vogntog. Siden det var faren til datteren som skulle føde som kjørte henne til sykehuset. Faren til barnet som også kjører vogntog skulle møte dem, å stresset. Da det første vogntoget med fødende dame traff han på siden, å slekte han i motgoende vogntog med faren, så ha fløy sånn caa 11 meter å traff en lyktestole.

Gaten har nå fått navnet Bøyergaten. Siden lyktestolpen er 90 grader.

Lenke til kommentar
Neppe, du tror ikke du kanskje overdramatiserer litt? (Dessuten, han fløy ikke som en hamster, var mer som et lemen, og det var ikke en lyktestolpe, det var en parkbenk en og en halv kilometer unna!)

7490372[/snapback]

Neida. B-real kjenner historien, og veit at jeg fløy i veggen på Bussterminalen, og knakk mirakuløst nok ingenting unntatt skallen. Og det var ikke noe vogntog, det var et skikkelig tog som hadde glemt at det hadde kjørt forbi Fauske, og traff meg i 500 km/t.

Lenke til kommentar
Neida. B-real kjenner historien, og veit at jeg fløy i veggen på Bussterminalen, og knakk mirakuløst nok ingenting unntatt skallen. Og det var ikke noe vogntog, det var et skikkelig tog som hadde glemt at det hadde kjørt forbi Fauske, og traff meg i 500 km/t.

7490386[/snapback]

Nei, to vogntog. Du husker ingenting. Så hysj.

Lenke til kommentar
Men sånn alvorlig talt, det hørtes fælt ut.

7490379[/snapback]

Du har rett i at jeg er heldig som ikke ble drept. Man kunne knekt nakke, og når man faktisk får kraniebrudd, trenger man bare tenke litt over det hvor små marginer som skulle til for at det ble fatalt.

8 dager, Herr Brun.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Så tok eieren av Mona å reiste bort til hamar. Hun savnet mona veldig, siden hun måtte holde den i skjul.

Så hun fant seg en annen hest å ri på.

Så la oss summere.

Du er knust av et tog som gikk i 500km/t.

Du ble knust i mellom 2 vogntog slenkt i en lyktestolpe, for så å knuse hodet i en benk.

Så kom en Hestehund å bet deg i hodet.

DET er utrolig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Glemte vi å si at Arinomi faktisk kastet seg ut i veien og dyttet en gammel dame vekk, da han så vogntoget komme kjørende?  :innocent:

7490427[/snapback]

Nei nei. Han skulle redde den gamle damen som satt fast i togskinnen (Hun skulle ta selvmord).

På heroisk vis fikk han reddet den gamle damen, men toget traff han å slengte han rett inn i motgående vogntog, som igjen slengte han i det andre motgående vogntog.

Skadefri var han, helt til en hest kalt mona (Egentlig hett hesten Marius, den har blitt ridd flere ganger enn mona) kom å bet over skallen hans og knekte den.

Arionomi Happy ending :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Glemte vi å si at Arinomi faktisk kastet seg ut i veien og dyttet en gammel dame vekk, da han så vogntoget komme kjørende?  :innocent:

7490427[/snapback]

Nei nei. Han skulle redde den gamle damen som satt fast i togskinnen (Hun skulle ta selvmord).

På heroisk vis fikk han reddet den gamle damen, men toget traff han å slengte han rett inn i motgående vogntog, som igjen slengte han i det andre motgående vogntog.

Skadefri var han, helt til en hest kalt mona (Egentlig hett hesten Marius, den har blitt ridd flere ganger enn mona) kom å bet over skallen hans og knekte den.

Arionomi Happy ending :)

7490439[/snapback]

I smell a movie :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...