Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
soon 1337 poster :D wanna have it

7369114[/snapback]

Hvis du poster i SO bare for å få "den" posten så kan du la være å poste. Det er ingen konkuranse om å poste nummer ditt eller datt så la være først som sist!

7369143[/snapback]

Hør på b-real, hvis ikke :ph34r:'er han dere. Innlegg som kun inneholder "Snart xxx poster" vil bli slettet uten forvarsel. Som nå.

Reaksjoner på moderering kan taes på rapportering eller PM, og ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
Norsk. Dialekter.

Gleder meg til å komma hjem.

Lurer på hva som skjer med nettet te clvn.

Trøttz0r!

7369043[/snapback]

Hehe!! Du kan jo prøve deg på dialekttolking da!! Traff på ei for ca. et år siden som hadde tatt sånn dialektkurs. Hun fikk oss til å snakke litt, så skulle tippe hvor vi var ifra. Først tippa hun Alta. Så Trondheim. Etterhvert gikk hun over på fylker, da hun ikke hadde sjans på byer. Joda, Sør-Trøndelag. Finnmark. Møre og Romsdal. Trømsø. Hehe... Hun var håpløs... Vi er ifra Namsos, Nord-Trøndelag... :!:

Lenke til kommentar
Hehe!! Du kan jo prøve deg på dialekttolking da!! Traff på ei for ca. et år siden som hadde tatt sånn dialektkurs. Hun fikk oss til å snakke litt, så skulle tippe hvor vi var ifra. Først tippa hun Alta. Så Trondheim. Etterhvert gikk hun over på fylker, da hun ikke hadde sjans på byer. Joda, Sør-Trøndelag. Finnmark. Møre og Romsdal. Trømsø. Hehe... Hun var håpløs... Vi er ifra Namsos, Nord-Trøndelag... :!:

7369182[/snapback]

Sånn ca det vi driver med.

Hører på opptak av diverse dialekter, så ska vi gjette oss te hvilken dialekt det er :ermm:

Lenke til kommentar
soon 1337 poster :D wanna have it

7369114[/snapback]

Hvis du poster i SO bare for å få "den" posten så kan du la være å poste. Det er ingen konkuranse om å poste nummer ditt eller datt så la være først som sist!

7369143[/snapback]

ok sinna :S men ok :) kommer aldri til og få den uansett sa det bare får gøy...

Lenke til kommentar
Er det lurt og sitte og leke med en kniv i annsiktet? :ermm:

7369282[/snapback]

Tror du nettopp har stilt SO6 dummeste spørsmål o.O

Mor ringte meg nettopp. Hun virket ensom..sånn type ringe rundt fordi man kjeder seg...er en skam egentlig at man ikke besøker henne oftere eller tar kontakt med henne. Skal ta å gjøre meg et besøk om ikke så lenge, det er alt og alt for lenge siden jeg har vært hos henne. Det er sant som de sier at de eldre ofte sitter alene...jeg må gjøre noe endringer på det. *føle seg råtten*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...