Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

jeg mener ikke at det ikke er arbeid! Jeg bare sa at jeg trodde ikke det var like slitsomt å sitte i 13 timer som det er å måtte løpe og gjøre hektiske ting i 13 timer...

men det betyr ikke at jeg ikke tror det er slitsomt å jobbe slik.  :)  Du har en ubehagelig jobb også, stakkar. Folk må lære seg å behandle telefonselgere bedre!

8727668[/snapback]

Tro meg. Jeg vil heller løpe rundt i 13 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arinomi er telefonselger. Dere må huske på at det er bare en jobb de har! Ville du trivdes om du ble utskjelt på jobb hver dag?

8727702[/snapback]

Prinsippet bak telefonsalg (særlig det som "går til veldedighet" er galt. Dermed er det galt å jobbe med det, og ikke galt å behandle dem dårlig. Når det er sagt: Jeg er alltid (relativt) høflig, så lenge de er det.
Lenke til kommentar
jeg mener ikke at det ikke er arbeid! Jeg bare sa at jeg trodde ikke det var like slitsomt å sitte i 13 timer som det er å måtte løpe og gjøre hektiske ting i 13 timer...

men det betyr ikke at jeg ikke tror det er slitsomt å jobbe slik.  :)  Du har en ubehagelig jobb også, stakkar. Folk må lære seg å behandle telefonselgere bedre!

8727668[/snapback]

Tro meg. Jeg vil heller løpe rundt i 13 timer.

8727732[/snapback]

jeg forstår deg! Jeg ville ikke jobbet som telefonselger for alt i verden.

Lenke til kommentar

Vi er alltid høflige. Problemet er bare folks mangel på forståelse for at vi er mennesker også, og alt vi vil ha er ett (1) minutt av den verdifulle tiden din, som du ellers kunne brukt på å se på at plantene dine vokste.

 

Og av en eller annen grunn tror ALLE at jeg sitter med en liste over folk som er registrerte i Brønnøysund, og derfor burde JEG brenne fordi jeg ringer DEM!

 

Jeg ringer de jeg blir bedt om å ringe, jeg veitafaen om du har registrert deg eller ikke. Om du er det, sier du fra, så gjør jeg det jeg har blitt bedt om for å slette deg.

 

Og å si at det er valgfritt å jobbe som telefonselger, er bare dumt. Vennligst kom hit og vis meg en ledig jobb her på Sortland som er bedre. Vær så snill!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt artig når folk fra finnmark klikker i vinkel i telefonen jeg. ^^ La de nå få utløp for frustrasjonen sin da, la de bable dritt i 5 min.

Careface mæssom. Jeg selger ingenting engang, men det er det jo noen som ikke skjønner.

"Du kan suge meg" klikk.

 

Og han som sa at racerbil måtte være raskeste transport fra gardermoen til oslo, MÅ ha vært en fra forumet^^

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Vi er alltid høflige. Problemet er bare folks mangel på forståelse for at vi er mennesker også, og alt vi vil ha er ett (1) minutt av den verdifulle tiden din, som du ellers kunne brukt på å se på at plantene dine vokste.

 

Og av en eller annen grunn tror ALLE at jeg sitter med en liste over folk som er registrerte i Brønnøysund, og derfor burde JEG brenne fordi jeg ringer DEM!

8727801[/snapback]

Selv misliker jeg telefonselgere sterkt, men jeg klarer bare ikke å være uhøflig med dem. Det er min store svakhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...