Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm. Er et eller annet i veien emd meg idag. En rar følelse jeg ikke klarer å plassere. Det kribler, jeg kaldsvetter nesten og e konstant røyksugen, selv når jeg røyker. Blir gal! Lurer på hva det er!

8727633[/snapback]

 

gå til legen :hmm:

8727646[/snapback]

JEG hadde tatt en rev... men jeg anbefaler ikke andre å gjøre det... ikke sånn offentlig i hvertfall

Lenke til kommentar
hm. Er et eller annet i veien emd meg idag. En rar følelse jeg ikke klarer å plassere. Det kribler, jeg kaldsvetter nesten og e konstant røyksugen, selv når jeg røyker. Blir gal! Lurer på hva det er!

8727633[/snapback]

Rett og slett straffen din for å ikke kjøre innom meg med baksten din.

Lenke til kommentar
Jeg hater tirsdager.. skole fra halv 9 til halv 4, jobb fra 4 til 9. I praksis er jeg ute av hjemmet i 13 timer, mesteparten av tiden sittende på en stol.

 

Teovina mener at det er ikke arbeid, men hun aner virkelig ikke.

8727589[/snapback]

jeg mener ikke at det ikke er arbeid! Jeg bare sa at jeg trodde ikke det var like slitsomt å sitte i 13 timer som det er å måtte løpe og gjøre hektiske ting i 13 timer...

men det betyr ikke at jeg ikke tror det er slitsomt å jobbe slik. :) Du har en ubehagelig jobb også, stakkar. Folk må lære seg å behandle telefonselgere bedre!

Lenke til kommentar
Jeg hater tirsdager.. skole fra halv 9 til halv 4, jobb fra 4 til 9. I praksis er jeg ute av hjemmet i 13 timer, mesteparten av tiden sittende på en stol.

 

Teovina mener at det er ikke arbeid, men hun aner virkelig ikke.

8727589[/snapback]

jeg mener ikke at det ikke er arbeid! Jeg bare sa at jeg trodde ikke det var like slitsomt å sitte i 13 timer som det er å måtte løpe og gjøre hektiske ting i 13 timer...

men det betyr ikke at jeg ikke tror det er slitsomt å jobbe slik. :) Du har en ubehagelig jobb også, stakkar. Folk må lære seg å behandle telefonselgere bedre!

8727668[/snapback]

Jeg har jobba som telefonselger og jeg mener det er den laveste av det laveste arbeid. Folk trenger overhodet ikke behandle telefonselgere bedre. Bare å behandle dem som dritt. Det er nemlig en drittjobb

Lenke til kommentar
Folk må lære seg å behandle telefonselgere bedre!

8727668[/snapback]

Uaktuelt

8727679[/snapback]

enig! hater telefonselgere ^^

8727690[/snapback]

Arinomi er telefonselger. Dere må huske på at det er bare en jobb de har! Ville du trivdes om du ble utskjelt på jobb hver dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...