Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du... jeg har drukket! ikke la meg starte med valla-diskusjonen. Jeg blir JÆVLIG engasjert og vi blir ALDRI ferdig

8727508[/snapback]

Valla er ei j*vla.. Eller hvis du skal bli engasjert må jeg vel si:

Valla er det mest fantastiske menneske på jord, en utrolig dyktig leder og ALT.

Lenke til kommentar
*KUTTE SEG*

 

 

Jobb i morra... er tidligvakt, så da starter jeg kl. 9:45. :p

Det at han kutter seg er ikke søtt.

 

Åh, tidlig :roll:

8727483[/snapback]

Åh, nei... :(

Hadde ei i gamleklassen som gjorde det for den minste ting... uansett hva vi prøvde så endte hun opp med glasskår, binderser eller andre skarpe ting...

 

Egentlig ganske deilig å slippe og stå opp grytidlig. I fjor begynte jeg jo på skolen kl. 8 hver dag.

Lenke til kommentar

8727447[/snapback]

*KUTTE SEG*

Jobb i morra... er tidligvakt, så da starter jeg kl. 9:45. :p

8727456[/snapback]

 

HAH, kaller du det tidligvakt? Jeg har tidligvakt på jobb jeg, og da begynner jeg halv 8. Har en halvtime kjøretur til jobb, så jeg må opp senest halv 7 :( DET er surt, det. Særlig siden jeg må opp klokken halv 5 på onsdag! :roll:

Lenke til kommentar
HAH, kaller du det tidligvakt? Jeg har tidligvakt på jobb jeg, og da begynner jeg halv 8. Har en halvtime kjøretur til jobb, så jeg må opp senest halv 7 :( DET er surt, det. Særlig siden jeg må opp klokken halv 5 på onsdag!  :roll:

8727542[/snapback]

Ha, jeg kan sove til 18:00 i morgen hvis jeg vil. :p
Lenke til kommentar

8727447[/snapback]

*KUTTE SEG*

Jobb i morra... er tidligvakt, så da starter jeg kl. 9:45. :p

8727456[/snapback]

 

HAH, kaller du det tidligvakt? Jeg har tidligvakt på jobb jeg, og da begynner jeg halv 8. Har en halvtime kjøretur til jobb, så jeg må opp senest halv 7 :( DET er surt, det. Særlig siden jeg må opp klokken halv 5 på onsdag! :roll:

8727542[/snapback]

På min jobb så er det tidligvakten, ja...

Er ikke så tidlig at det gjør noe og det passer meg fint. :)

Lenke til kommentar
HAH, kaller du det tidligvakt? Jeg har tidligvakt på jobb jeg, og da begynner jeg halv 8. Har en halvtime kjøretur til jobb, så jeg må opp senest halv 7 :( DET er surt, det. Særlig siden jeg må opp klokken halv 5 på onsdag!  :roll:

8727542[/snapback]

Ha, jeg kan sove til 18:00 i morgen hvis jeg vil. :p

8727568[/snapback]

 

ja gni det inn :p

Skulle gjerne sovet lenge, siden jeg er typisk B-menneske. Dette blir ren tortur.

Lenke til kommentar
HAH, kaller du det tidligvakt? Jeg har tidligvakt på jobb jeg, og da begynner jeg halv 8. Har en halvtime kjøretur til jobb, så jeg må opp senest halv 7 :( DET er surt, det. Særlig siden jeg må opp klokken halv 5 på onsdag!  :roll:

8727542[/snapback]

Ha, jeg kan sove til 18:00 i morgen hvis jeg vil. :p

8727568[/snapback]

 

ja gni det inn :p

Skulle gjerne sovet lenge, siden jeg er typisk B-menneske. Dette blir ren tortur.

8727583[/snapback]

Men en ting er sikkert... man får utrolig mye mer ut av dagen ved å stå opp tidlig!

Lenke til kommentar
var det ikke dette som ikke var lov?

8727597[/snapback]

 

* Det skal ikke diskuteres hvor mange poster man har i Siste Ordet eller i Off Topic generelt. Denne regelen er satt for å forhindre spaminnlegg som kun er postet med det mål å få flest poster.

 

Det var antall innlegg på forumet totalt som ble nevnt der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...