Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker noen av dere ei vandrehistorie om ei jente som tok bilde av seg selv i speilet (?) og så kom det bilde av en mann i bakgrunnen og så ble hun innlagt etc...?

 

Var en tråd om det for en god stund siden, men finner den ikke igjen. Husker bildet ble postet der og..

Lenke til kommentar
Husker noen av dere ei vandrehistorie om ei jente som tok bilde av seg selv i speilet (?) og så kom det bilde av en mann i bakgrunnen og så ble hun innlagt etc...?

 

Var en tråd om det for en god stund siden, men finner den ikke igjen. Husker bildet ble postet der og..

8727267[/snapback]

Har sett bildet flere ganger, ligna litt på en dårlig PS jobb :!:

Lenke til kommentar
Husker noen av dere ei vandrehistorie om ei jente som tok bilde av seg selv i speilet (?) og så kom det bilde av en mann i bakgrunnen og så ble hun innlagt etc...?

 

Var en tråd om det for en god stund siden, men finner den ikke igjen. Husker bildet ble postet der og..

8727267[/snapback]

 

Ja, jeg husker det, det var noen i klassen min som viste meg bildet. En ekkel fyr som plutselig sto i døra i bakgrunnen. Bildet var sikkert fiksert, men det gav meg frysninger første gang jeg så det.

Lenke til kommentar

Har sett bildet flere ganger, ligna litt på en dårlig PS jobb :!:

8727280[/snapback]

 

 

Ja, jeg husker det, det var noen i klassen min som viste meg bildet. En ekkel fyr som plutselig sto i døra i bakgrunnen. Bildet var sikkert fiksert, men det gav meg frysninger første gang jeg så det.

8727317[/snapback]

Synes å huske bildet var dårlig, ja. Men har en kompis som ville se bildet for han fikk høre historien nå (sent ute som vanlig)

 

Men finner så klart ikke bildet igjen.

Lenke til kommentar
Synes å huske bildet var dårlig, ja. Men har en kompis som ville se bildet for han fikk høre historien nå (sent ute som vanlig)

 

Men finner så klart ikke bildet igjen.

8727335[/snapback]

 

Å sånn sett ... Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, jeg har ikke det bildet. Skulle gjerne sett det igjen selv, forresten, så post gjerne linken her om du finner det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...