Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Halv tolv ca. Men sovner ikke før tolv elns..Og jeg må opp halv seks :p

8726958[/snapback]

Daså :)

 

Note: Legge seg i halv tolv tida. :)

 

@ Konfirmanten.

Lærere kan du jo få gode karakterer av, ellers, tror deg dem faktisk ikke har lov til å spørre elever om hjelp med slikt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

L4r5: Jeg driver å mekker t-skjorte nå. Noen som vet om en side hvor de har et bra utvalg av t-skjorter (typer og farger) der man kan ha ha trykk på både for- og bakside?

 

Teksten blir: foran: I will NOT fix your computer just to be nice . bak: You can PAY a professional (like me).

 

Litt usikker på om det blir mye tekst foran...

Jeg har en følelse av at du skrev det for å skryte.

Det blir liksom "Å herregud, så mange jenter som er etter meg! Sånt et slit!"

8727021[/snapback]

Det tror jeg ikke han gjorde. Det er slitsomt i lengden. (Med lærere i hvert fall, jenter skulle jeg ikke klaget over akkurat nå :p )
Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at du skrev det for å skryte.

Det blir liksom "Å herregud, så mange jenter som er etter meg! Sånt et slit!"

8727021[/snapback]

 

tro meg eg syns ikkje det er noe kjekt å instalere scanneren deres som eg aldri kommer til å bruke selv.

Lenke til kommentar
L4r5: Jeg driver å mekker t-skjorte nå. Noen som vet om en side  hvor de har et bra utvalg av t-skjorter (typer og farger) der man kan ha ha trykk på både for- og bakside?

 

Teksten blir: foran: I will NOT fix your computer just to be nice . bak: You can PAY  a professional (like me).

 

8727067[/snapback]

Gief link :) Slik vil jeg også ha.

 

Forresten, jeg blir også bombardert med ønsker om å hjelpe dem med pc-ene deres, men selv jeg trenger ikke poste det i SO. :p

Lenke til kommentar
Jeg pleier ikke å sovne før 3-4 jeg selv om jeg legger meg 11.

Takk for sovepiller

8727092[/snapback]

Altså! ENESTE grunne jeg skrev at jeg ikke sovner før tolv er fordi jeg pleier å høre på musikk før jeg legger meg sånn ordentlig. Herregud, selvom dere har problemer betyr det ikke at alle andre har :(

Lenke til kommentar
Forresten, jeg blir også bombardert med ønsker om å hjelpe dem med pc-ene deres, men selv jeg trenger ikke poste det i SO. :p

8727117[/snapback]

Dette er jo stedet man lufter sine frustrasjoner da. :p

8727193[/snapback]

Joa, men om jeg skulle komme med alle mine frustrasjoner, ville det blitt spam deluxe.

 

Men nå som du nevner det, jeg synes routeren vår er ei tispe, for den må restartes hver dag for å fungere skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...