Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
takk :)

8725097[/snapback]

Ikke noe problem... Faktisk så e Brann mitt "reservelag" siden halve slekta er fra bergen

8725140[/snapback]

Odd er jo også kjekke, selv om det er en viss fare at dem er i nedrykkstriden...

Lenke til kommentar
Odd er jo også kjekke, selv om det er en viss fare at dem er i nedrykkstriden...

8725153[/snapback]

Jeg vet... :cry: Jeg er redd de skal rykke ned i år. De suger nemlig hesteballe i år. Men om et par år så kommer de seg garantert for de har noen unggutter på lur som bare venter på å bli litt eldre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Odd er jo også kjekke, selv om det er en viss fare at dem er i nedrykkstriden...

8725153[/snapback]

Jeg vet... :cry: Jeg er redd de skal rykke ned i år. De suger nemlig hesteballe i år. Men om et par år så kommer de seg garantert for de har noen unggutter på lur som bare venter på å bli litt eldre

8725168[/snapback]

hvem er dine "favoritt-unggutter"?

Lenke til kommentar
zlatsman: er du en av dem fra oslo som heier på barcelona, rbk og chelsea?

8725138[/snapback]

Mamma og pappa er trøndere, så hjertet er med RBK selv om jeg ikke har bodd her i byen så lenge. Jeg heier verken på Chelsea eller Barcelona. Utenfor Norge er det Liverpool som er favorittlaget (og har vært det i mange år).

 

 

I år blir det nok Lillestrøm som seirer.

8725155[/snapback]

"Vi ska' bank dæm kanari-gul og blå

juling ska dæm få ..."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
hvem er dine "favoritt-unggutter"?

8725185[/snapback]

Ja som om jeg husker navn nå liksom... :p

8725199[/snapback]

dette gjelder ikke forrige spørsmål: er du fotball-idiot eller er du litt interessert?

 

**sikkert skriveleif**

Lenke til kommentar
dette gjelder ikke forrige spørsmål: er du fotball-idiot eller er du litt interessert?

 

**sikkert skriveleif**

8725215[/snapback]

Bare litt interessert. er ikke helt fanatisk men jeg følger med på kampene til odd og snapper opp nyheter om dem. Snakka litt med noen av spillerene på fest og de unge spillerene på bussen. Tar samme buss som noen av dem hver morra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
dette gjelder ikke forrige spørsmål: er du fotball-idiot eller er du litt interessert?

 

**sikkert skriveleif**

8725215[/snapback]

Bare litt interessert. er ikke helt fanatisk men jeg følger med på kampene til odd og snapper opp nyheter om dem. Snakka litt med noen av spillerene på fest og de unge spillerene på bussen. Tar samme buss som noen av dem hver morra

8725231[/snapback]

har du andre favorittlag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...