Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke gadd å høre deg snakke om hvor bra det var, hvem som scorte osv? Ja, det sa jeg. :p

EDIT: Men du hadde fått lov å ha ett gledesutbrudd liksom, men du så jo kampen live, så da ser jeg ikke helt nødvendigheten. ^^

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
At jeg ikke gadd å høre deg snakke om hvor bra det var, hvem som scorte osv? Ja, det sa jeg. :p

EDIT: Men du hadde fått lov å ha ett gledesutbrudd liksom, men du så jo kampen live, så da ser jeg ikke helt nødvendigheten. ^^

8724770[/snapback]

Greit, om 3 uker skal jeg ringe deg når de scorer! :p

 

EDIT: Stikker og ser på tv.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Enkelte ord funket å skrive sammenhengende.

8724630[/snapback]

Skrift og talegjenkjenning kan nok fort bidra til enda mer ord deling er jeg redd. :cry:

8724652[/snapback]

Ja, jeg frykter det jeg også.

 

Så litt rundt på nett, ser ut til at norsk er tilgjengelig, men jeg fant det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

skulle tippe lotto igår, men dama i kassa var smart nok til å gi meg tre lotto-kuponger.

Og det gikk ikke an å trekke tilbake. Vant noen hundre på en av dem :D

Lenke til kommentar
skulle tippe lotto igår, men dama i kassa var smart nok til å gi meg tre lotto-kuponger.

Og det gikk ikke an å trekke tilbake. Vant noen hundre på en av dem :D

8724818[/snapback]

Kult!

 

En gang drev jeg og kompis og tippa på sånne kamper, aner ikke hva det heter. Dette var første gang jeg gjorde noe sånt og vi vant litt over 2000,-

 

Etter det ga jeg meg, man skal gi seg mens man er på topp :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
skulle tippe lotto igår, men dama i kassa var smart nok til å gi meg tre lotto-kuponger.

Og det gikk ikke an å trekke tilbake. Vant noen hundre på en av dem :D

8724818[/snapback]

Kult!

 

En gang drev jeg og kompis og tippa på sånne kamper, aner ikke hva det heter. Dette var første gang jeg gjorde noe sånt og vi vant litt over 2000,-

 

Etter det ga jeg meg, man skal gi seg mens man er på topp :cool:

8724835[/snapback]

husker en gang for noen år siden: jeg gikk og trykte på alle knappene på spilleautomater, på en rema1000-butikk datt det plutselig ut 520kr :D så står jeg der og folka på siden av meg ser på meg, og jeg står og trekker på skuldrene...var visst noen som hadde ikke hadde peil på det før meg :cool: Var 6 år så jeg ble litt *kremt* overasket.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
skulle tippe lotto igår, men dama i kassa var smart nok til å gi meg tre lotto-kuponger.

Og det gikk ikke an å trekke tilbake. Vant noen hundre på en av dem :D

8724818[/snapback]

 

Amatør-dame lol. Kan annulere kuponger.

8724859[/snapback]

Hvorfor bry seg, tjente jo penger på det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
"w" tasten er borte. Bare gummi greie igjen, jeg greide å ta boka under den så den spratt av, og nå får jeg den ikke på igjen.. Teite Dell-laptop-taster :(

8724931[/snapback]

akkurat det samme skjedde med meg :cry: med tiden forsvant gummidingsen også

jeg trykket bare litt sidelengs på knappen så for den av

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...