Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Ustedalen:

Når jeg leser det der skjønner jeg hvor heldig jeg har vært med foreldre. De har alltid satt klare grenser, men grensene har alltid vært liberale. På den måten er det lett å holde seg innenfor grensene uten å føle at man går glipp av noe.

8724106[/snapback]

Når foreldrene dine begynner å blande seg i kjærlighetslivet ditt, da vet du at det har gått for langt.

Lenke til kommentar
Jaja. :shrug: Fortsatt hos Sirslask?

8723740[/snapback]

Det er her det er kult :fun:

8723862[/snapback]

 

To positive ord som til sammen blir negative:

 

Yeah....Right

 

:p

 

 

Life sucks!

8724042[/snapback]

... and then you die.

8724054[/snapback]

 

Life sucks, and then you get RL Friends, Life og Girlfriend edition. :fun:

Lenke til kommentar
Du får dra med deg dama hjem da Ustedalen (hvilket nr i rekken av damer du har følelser for er hun egentlig? :p), for det der hadde jeg ikke holdt ut særlig mye lenger var jeg deg.

8724033[/snapback]

Hun er nummer enn! Resten har bare vært... knullbare?

 

Life sucks!

8724042[/snapback]

Not really. I like it!

 

 

@Ustedalen:

Når jeg leser det der skjønner jeg hvor heldig jeg har vært med foreldre. De har alltid satt klare grenser, men grensene har alltid vært liberale. På den måten er det lett å holde seg innenfor grensene uten å føle at man går glipp av noe.

8724106[/snapback]

De vanlige foreldrene mine hadde ikke brydd seg, men jeg tror det har noe med at vertsfamilien har innetider. Jaja, fuck that. Jeg flytter snart og gir så langt faen!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Not really. I like it!

Virker ikke sånn. Hver gang du skriver i SO er det alltid noe whining pga verts- foreldra dine borti amerika, og det faktumet at den biologiske sønnen dems for mer enn deg (Noe som i grunn ikke er rart) eller fordi de er så strenge, noe som også ikke er så rart tatt i betrakning hviken sted du har kommet til, eller så er det kjærligheten, og den vet vi ikke kommer til å funke med ei fra borti Amerika, eller den vil vel kunne funke om en av dere flytter til den andre elns.

 

Så for meg virker det som om du ikke synes livet er så flott..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...