Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig dag.

Når vi hadde satt oss inn for sermonien før graduation i går, fikk vi beskjed om at hele bygningen var bombetruet, så vi ble evakuvert (?) for en time. Når vi da kommer inn igjen tar alt så utrolig lang tid.

 

Etter det så dro vi hjem til en liten fest, hvor folk ga Paul (vertsbror) gaver. Jeg fikk også litt. 30 dollar og litt sjokolade, mens Paul fikk 700 dollar, kamera og bærbar datamaskin. Yay!

 

Etter det stakk vi til After Graduation Party hvor jeg ble hypnotisert. Jeg ble overrasket over hvor mye krefter det er i slikt og jeg gjorde mye dumt jeg ikke husker.

 

Etter det stakk jeg med noen venner og hadde det hyggelig. Etter vi hadde vært hos hun ene venninen en stund (sånn frem til 7 tiden), stakk jeg og en annen vennine til hennes hus for å slappe av. Dessverre så har jeg begynt å få sterke følelser for henne, og hun i meg. Jeg flytter tilbake til Norge om en uke!

 

Så får jeg en telefon klokken 9 når jeg sover i armene hennes, med en sinna mor som lurer på hvor jeg er. Jeg drar hjem og folk er sure på meg fordi jeg har vært ute så lenge. Min virkelige mor begynte faktisk å gråte i natt fordi jeg ikke var hjemme.

Hva faen? Jeg er 18 år og jeg flytter snart! Jeg gir faen i familien min nå! :roll:

 

Så nå sitter jeg hjemme, har ikke sovet og med min ekte familie som er sur på meg fordi jeg har venner og ikke vil være med dem, og vertsfamilien som er sure fordi jeg ikke gidder å følge reglene deres (hjemme til klokken 12.. Yeah, fuck that).

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Så nå sitter jeg hjemme, har ikke sovet og med min ekte familie som er sur på meg fordi jeg har venner og ikke vil være med dem, og vertsfamilien som er sure fordi jeg ikke gidder å følge reglene deres (hjemme til klokken 12.. Yeah, fuck that).

8723996[/snapback]

Det sluttet jeg å høre på når mine ekte foreldre sa det lenge før jeg ble 18. Høre på en verts"familie" med sånne regler? Never! Du får dra med deg dama hjem da Ustedalen (hvilket nr i rekken av damer du har følelser for er hun egentlig? :p), for det der hadde jeg ikke holdt ut særlig mye lenger var jeg deg.

 

edit: God Morgen til folket. :)

Tror jeg må døgne i kveld for å få døgnet mitt nogenlunde normalt igjen...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...