Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg som reagerer på at Aidskake er i tråden, men sier ingenting mens Espen selger bilder av hu? :hmm:

8722930[/snapback]

 

 

Ja, skamme seg Espen! :p

 

Hva hadde du gjort om jeg hadde skjenka deg full på karsk og kledd av deg og voldtatt deg med en lysestake og filma det og prøvd å solgt det til folka på forumet? :O

8722932[/snapback]

 

jeg har tilatelse for pokker!

Lenke til kommentar

Vel, det finnes en slik film (med ræva kvalitet visstnok) av meg der ute et sted, så hvorfor ikke av Espen-sjarmis? :p

 

Ah, gode gamle dager når man var på sine første fester i de spede ungdomsår og ennå ikke hadde lært å drikke og blekka i en lenestol og våkner noen timer senere med boxern på knærne, vondt i rompa og ei "venninne" stående over seg og glise ondskapsfullt med en lysestake i hånda...

Lenke til kommentar
Vel, det finnes en slik film (med ræva kvalitet visstnok) av meg der ute et sted, så hvorfor ikke av Espen-sjarmis? :p

 

Ah, gode gamle dager når man var på sine første fester i de spede ungdomsår og ennå ikke hadde lært å drikke og blekka i en lenestol og våkner noen timer senere med boxern på knærne, vondt i rompa og ei "venninne" stående over seg og glise ondskapsfullt med en lysestake i hånda...

8722961[/snapback]

urovekkende :!: glad det bare er sarkasme

Lenke til kommentar
pengene kan overføres til 0537 50 46743 :)

 

med det samme pengene er motatt, overfører jeg bilde over mail eller PM :)

8722876[/snapback]

Den er god... Sender PM når det går ut av kontoen min. Nå må jeg bare leite etter den nettbankbrikka

8722920[/snapback]

 

høres bra ut :)

 

men nå spiller jeg litt tror jeg...

snakkes alle sammen da :)

Lenke til kommentar
Åh! Den vil jeg og se!

Skulle se den med ei venninne, men ble ditcha. Så ble jeg ditcha av neste venninne også, og ingen av kompisene mine virker særlig lystne på å betale for å se den :/

 

Teovina: Eller bare rett og slett seriøst. :)

8722982[/snapback]

Kompisene ville ikke se den? :ohmy: Så gå alene da vel :) Ok, kanskje ikke så arti, nei... selv går jeg aldri alene på kino...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...