Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er at alle sitter å tenker at "jeg er bedre en den idioten som sitter ved den annen pc...".

8721919[/snapback]

Nja, problemet er vel heller at det nesten alltid er en idiot som sitter ved den andre datamaskinen.

8721940[/snapback]

...og er det noe rart at du tenker det når du har den holdningen? Ved å ha en slik holdning så forhåndsdømmer så og si alle og alt..
Lenke til kommentar
Nemlig, derfor setter jeg på kvalitetsmusikk som den nye Saxon eller Rush-plata og driter i alt annet som kommer ut. De gamle er eldst, elns.

8721967[/snapback]

Ble glad når jeg så at både qotsa og dream theatre kom med ny plate nesten samme dag. Ble skuffet over begge :( Kasta cd'ne ut av vinduet i bilen. Gir opp musikk jeg.

Lenke til kommentar
Ok, også kan vi synge Kombaja og holde hverandre i hendene.

8721962[/snapback]

Ja! Også kan vi springe nakne rundt og protestere mot krig og sånn :D

 

 

 

 

Close race tror jeg :wee:

8721960[/snapback]

Hva? Er du der snart sa du? :p

8721969[/snapback]

Du nærmer deg vårt nivå nå ja :thumbup:

 

 

 

 

Jeg er ikke pervers. Jeg er dydig og søt g tenker aldri koffert! [/ironi]

8721971[/snapback]

Riiiiiite.....

Lenke til kommentar
Jeg blir gal av musikken som kommer ut nå. Banda som var bra før, klarer ikke lage musikk lengre, og alt som er på tv er helt likt! De stakkars ungene blir jo hjernevaska.

8721948[/snapback]

Få band/artister som har noe som er verdt å høre på i dag, ja..

Bare skru på NRK2 nå og man har hjernedød underholdning. Enten så er det dumme blondiner som synger ellers så har du negere som rapper om damer og slikt. (såklart skal di ha på seg posete klær, haug av juggel og caps)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...