Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det knaket i kvistene og raslet i vinden. Stillheten ble brutt av et skrik fra hinsides graven. Det var Kibs. Hun kjente gåsehuden spre seg neover ryggen. Navnet "Ida Elisabeth" hadde vært på ferde igjen.

8721560[/snapback]

Æææææh! :cry:

Farliiig! :no:

Lenke til kommentar
Og jeg som hadde den illusjionen at du KUNNE kjøre bil og greier. Jaja, der brast DEN illusjonen.

8721573[/snapback]

Ingen som skjønte hvorfor den kokte over siden jeg ikke kjørte i mer enn 4-5 minutter inne i byen. Bilen er kaldere når jeg grisekjører enn når den står på tomgang. Er et eller annet jeg må fixe på oppi der. Må bare vente til det slutter å regne.

Lenke til kommentar
Nettopp. Uff. Nå kommer jeg ikke til å få sove.  :cry:

8721603[/snapback]

Stakars deg... Du får få Pai til å komme og trøste deg :thumbup:

Ingen som skjønte hvorfor den kokte over siden jeg ikke kjørte i mer enn 4-5 minutter inne i byen. Bilen er kaldere når jeg grisekjører enn når den står på tomgang. Er et eller annet jeg må fixe på oppi der. Må bare vente til det slutter å regne.

8721604[/snapback]

Jævlig kjedelig å måtte feilsøke sånne feil. Det tar så lang tid...

Lenke til kommentar

Panikken traff henne som en slegge mot brystet. Hun kunne kjenne halsen snøre seg sammen. Kibs løftet blikket sakte mot det store speilet på veggen. Navnet "Ida Elisabeth" var skrevet med store bokstaver. Skrevet med blod..

Lenke til kommentar
Panikken traff henne som en slegge mot brystet. Hun kunne kjenne halsen snøre seg sammen. Kibs løftet blikket sakte mot det store speilet på veggen. Navnet "Ida Elisabeth" var skrevet med store bokstaver. Skrevet med blod..

8721633[/snapback]

I sense new history!

Lenke til kommentar
Jævlig kjedelig å måtte feilsøke sånne feil. Det tar så lang tid...

8721623[/snapback]

Brukte faen meg 5 timer på å få igang anlegget midlertidig på fredag, må sikkert bruke like mye i mårra, pluss det radiator-tullet i tillegg. Arg.

Lenke til kommentar
Stakars deg... Du får få Pai til å komme og trøste deg :thumbup:

8721623[/snapback]

Kunne være en løsning jeg kan akseptere. :hmm:

8721630[/snapback]

hadde du ikke bodd 14 timer unna, så hadde jeg vært der i natt ;)

8721641[/snapback]

Tror faktisk det bare er 11-12 times effektiv kjøring :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...