Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Du burde uansett bruke nicket. Du kan vel forestille deg forvirringen som oppstår når folk snakker om "Ida".

8721321[/snapback]

Espen har navnet sitt i nicket, da. Og han er den eneste her inne. Men det er greit, Skarstad og b-real, jeg skal aldri kalle folk noe annet enn nickene deres igjen. Espen pai er nå Espen pai, og jeg kjenner ingen som heter bare Espen.

 

Er det da "lov" å skrive kun navnet hvis man skal si noe til en person som kan sitt eget navn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Espen har navnet sitt i nicket, da. Og han er den eneste her inne. Men det er greit, Skarstad og b-real, jeg skal aldri kalle folk noe annet enn nickene deres igjen. Espen pai er nå Espen pai, og jeg kjenner ingen som heter bare Espen.

 

Er det da "lov" å skrive kun navnet hvis man skal si noe til en person som kan sitt eget navn?

8721336[/snapback]

Joda, men da kan du slenge på Espen Pai (eller hva det nå er..).

Man sa ikke at du IKKE skulle kalle folk for "Per,svein,arne" osv...det jeg sa er at ved vanlige navn og der det ikke kommer tydelig fram at det er akkurat han du prater til.

Lenke til kommentar
Joda, men da kan du slenge på Espen Pai (eller hva det nå er..).

Man sa ikke at du IKKE skulle kalle folk for "Per,svein,arne" osv...det jeg sa er at ved vanlige navn og der det ikke kommer tydelig fram at det er akkurat han du prater til.

8721391[/snapback]

Du kan f.ex. kalle meg eller eplefe med fornavn, for astrid og rebecca er ikke så vanlig navn. Men det er sikkert 3 stykker som leser so nå som heter espen.

Lenke til kommentar
Joda, men da kan du slenge på Espen Pai (eller hva det nå er..).

Man sa ikke at du IKKE skulle kalle folk for "Per,svein,arne" osv...det jeg sa er at ved vanlige navn og der det ikke kommer tydelig fram at det er akkurat han du prater til.

8721391[/snapback]

"ved vanlige navn og der det ikke kommer tydelig fram at det er akkurat han du prater til"? Interessant setning. Men jeg skjønner hva du sier. Og det er greit. :)

Lenke til kommentar
De er bare wannabes!

 

Ingen kan erstatte humøret til Skarstad og hans frekke kommentarer :love:

8721428[/snapback]

Erm...jo? Det kan da alle...alle velger ikke bare å være frekk å rive kjeft hele tida å ha den "ah...I'm so much better than you tard" holdningen ovenfor andre. Noen vil faktisk være hyggelig mot andre :)
Lenke til kommentar
Erm...jo? Det kan da alle...alle velger ikke bare å være frekk å rive kjeft hele tida å ha den "ah...I'm so much better than you tard" holdningen ovenfor andre. Noen vil faktisk være hyggelig mot andre :)

8721443[/snapback]

Og b-real er en av dem!! :w00t:

 

 

 

:ermm:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Erm...jo? Det kan da alle...alle velger ikke bare å være frekk å rive kjeft hele tida å ha den "ah...I'm so much better than you tard" holdningen ovenfor andre. Noen vil faktisk være hyggelig mot andre :)

8721443[/snapback]

Ja, du er ikke en av dem :)

 

Forskjellen er at Skarstad er sånn, vi vet at han er tard selv, mens med deg. Man forventer mer av deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...