Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Å rote er den enkleste ting i verden hehe.

8718403[/snapback]

Egentlig ikke :dontgetit: Jeg blir litt stressa av rot, greier ikke øve til prøver eller skrive innleveringer om det ikke er ryddig rundt meg.

 

En gang begynte jeg å rydde i kjeller stua til ei vennine :ermm: Jeg støvsugde tilogmed, det var så ekkelt, greide ikke være der i det rotet og møkket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å rote er den enkleste ting i verden hehe.

8718403[/snapback]

Egentlig ikke :dontgetit: Jeg blir litt stressa av rot, greier ikke øve til prøver eller skrive innleveringer om det ikke er ryddig rundt meg.

 

En gang begynte jeg å rydde i kjeller stua til ei vennine :ermm: Jeg støvsugde tilogmed, det var så ekkelt, greide ikke være der i det rotet og møkket.

8718424[/snapback]

 

du miss crazy?

Lenke til kommentar
Egentlig ikke :dontgetit:  Jeg blir litt stressa av rot, greier ikke øve til prøver eller skrive innleveringer om det ikke er ryddig rundt meg.

 

En gang begynte jeg å rydde i kjeller stua til ei vennine :ermm: Jeg støvsugde tilogmed, det var så ekkelt, greide ikke være der i det rotet og møkket.

8718424[/snapback]

Synes det er mye lettere å rydde hos andre enn hos meg selv jeg

Lenke til kommentar
Egentlig ikke :dontgetit:  Jeg blir litt stressa av rot, greier ikke øve til prøver eller skrive innleveringer om det ikke er ryddig rundt meg.

 

En gang begynte jeg å rydde i kjeller stua til ei vennine :ermm: Jeg støvsugde tilogmed, det var så ekkelt, greide ikke være der i det rotet og møkket.

8718424[/snapback]

 

hmmm.....

 

Hvor mye skal du ha for å rydde hos meg?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
din flis er nå offisielt ledd av i SO

8718412[/snapback]

stakar... han kan jo ikke noe for at han er litt liten vel.

8718428[/snapback]

Han har jo verken avkreftet eller bekreftet det.

 

Bare boyeminem som føler seg større av å konstatere at de rundt han er små. Typisk sånn fjortisskompleks. :wee:

Lenke til kommentar
Synes det er mye lettere å rydde hos andre enn hos meg selv jeg

Ja, godt mulig det.

 

Hvor mye skal du ha for å rydde hos meg?

100- 200,- holder i massevis.

 

Seriøst boyeminem - hvor gammel er du? Du kan ikke være mer enn 10 år.

Han er rundt der. Enten var det nesten tenåring, eller tidlig tenåra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...