Aldhissla Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 I motsetning til i hodet ditt? 8715266[/snapback] Er nok ikke de riktige forutsetningene der, komplett vakuum vet du. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er mett >.< Gleder meg dog til å henge med Idaene i dag:wee: 8715253[/snapback] skal du med Idaene i dag? *sjalu* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er nok ikke de riktige forutsetningene der, komplett vakuum vet du. 8715289[/snapback] Tror forresten det er mer inteligent liv i kjøleskapet mitt enn i hodet mitt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tror forresten det er mer inteligent liv i kjøleskapet mitt enn i hodet mitt 8715295[/snapback] Jeg bor i kjøleskapet ditt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er mett >.< Gleder meg dog til å henge med Idaene i dag:wee: 8715253[/snapback] skal du med Idaene i dag? *sjalu* 8715292[/snapback] Ja. Æ glæd mæh! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tror forresten det er mer inteligent liv i kjøleskapet mitt enn i hodet mitt 8715295[/snapback] Kanskje Gud eksisterer og vi bare er resultat av en dårlig brokkoli som har ligget litt for lenge i kjøleskapet hans? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje Gud eksisterer og vi bare er resultat av en dårlig brokkoli som har ligget litt for lenge i kjøleskapet hans?8715316[/snapback] Gammel brokkoli får artige utvekster hvis den ikke ligger i plast. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det fortsatt kronerulling om at jeg skal få meg RL: GF edition? 8715281[/snapback] Vel, viss vi ikkje får nok penger så kan vel Lars brenne den pakken sin. Lars, you know what I'm talkin 'bout. Så her diskuteres det om husholdnings-apparater? Interessant.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje Gud eksisterer og vi bare er resultat av en dårlig brokkoli som har ligget litt for lenge i kjøleskapet hans? 8715316[/snapback] Jeg er ikke brokkoli! Jeg vil være en pølse eller noe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Du har en pølse Putt den i et kjøleskap så er du pølse, ja sånn haltveis da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Legge pølsen sin i et kjøleskap til det vokser intelligent liv på den? Hørters jo...Fristende ut. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) <DeadMansHand> haha, last night, me and pete went out to celebrate his engagement and got hugely drunk<DeadMansHand> we got this great idea to bury eachother in the sand close to the water and see who would chicken out first <DeadMansHand> took about a half hour, but the water got up to my face so i freaked and got out <DeadMansHand> i looked around for pete and he must've chickened out before me and stumbled home or something heh <DeadMansHand> What'd he say when he woke up this morning? <Thirteen-> uhh.. he hasn't come home yet.. i thought he was staying with you? <DeadMansHand> holy fuck. <DeadMansHand> i fucking hope im wrong about what im thinking right now <DeadMansHand> im fucking going back to the beach to make sure <DeadMansHand> if he gets home, call me, i don't want to be worrying about this <Thirteen-> will do. you better hope he's not still buried, you'll be in deep shit. quit: (DeadMansHand) <Tyran> wtf? pete came home last night you fuck. Ken's going to be worrying about this shit all day <Thirteen-> haha yea, but it will be fun while it lasts join: (PeteRepeat) ([email protected]) <PeteRepeat> fucking ken <PeteRepeat> ken... that fucker buried me in the sand last night, i ran off about 5 minutes to it, left him there to be an idiot <quiqsilver> pete, ken didn't come back last night, i thought he was with you. <PeteRepeat> oh fuck. <PeteRepeat> if ken shows up, make sure he doesn't know that im at the beach digging for his body. i don't want him to think i care or anything. quit: (PeteRepeat) <Thirteen-> rofl. Those 2 are going to get a huge surprise when they meet at the beach. <Tyran> i can't beleive how perfect their timing was <death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed <ktp753>ouch. <death09>yeah.i sent them to her dad <[bAC]Draxon|TWL> "The animals will hear!" bellowed the ear licking penguin as the awesomely endowed midget sucked her oozing charlies and plugged his purple middle leg into her festering cunt. <[bAC]Draxon|TWL> oops <[bAC]Draxon|TWL> wrong window <d|syztem> what the FUCK <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< Bash.org er så genialt! Endret 27. mai 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Legge pølsen sin i et kjøleskap til det vokser intelligent liv på den? Hørters jo...Fristende ut. 8715370[/snapback] Test det ut, da vel. Kan vel ikke skje noe farlig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det fortsatt kronerulling om at jeg skal få meg RL: GF edition? 8715281[/snapback] Nei, det blir som å gi Peter Griffin et leksikon i håp om at det skal gjøre ham smartere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei, det blir som å gi Peter Griffin et leksikon i håp om at det skal gjøre ham smartere. 8715390[/snapback] hvis noen jenter er villige så er det bare å si ifra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dere er skumle.. 8715401[/snapback] Det er du også Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg vet at jeg er skummel, men her er det ingen som kan dømme meg så jeg kan si ting rett fra leveren... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Don't think you're getting the point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg