Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er en psykopat som lyver om alderen sin på internet for å plukke opp homofile ungdommer.

8712037[/snapback]

 

Jaha? Viss du ikkje har noe nytt å fortelle så trenger du ikkje poste.

 

:p

 

*snip*

8712162[/snapback]

 

:blink:

Du er syk... :no:

 

Spille, se på film, onanere, surfe random sider på internet, se på random videoer på yootube/google video osv.

 

8712254[/snapback]

 

Note to my self:

Aldri kjøp brukte tastatur fra Bundy...

 

 

eller weird?

8712466[/snapback]

 

Du quoter noe fra gud vet hvor mange sider tilbake for å kommentere en leif? :ermm:

 

Du vet du la deg sent når det begynner å lysne før du legger deg...

Lenke til kommentar

8712622[/snapback]

Hver gang du sier noe så tenker jeg på hvor dum jeg egntlig var når jeg veddet. Og jeg som har en IQ på godt over 100.

 

Søren heller, du får meg til å tenke på at jeg feilet... :(

8712632[/snapback]

Man må ta noen sjanser i livet. Det er dessuten ingen krise å bruke den avataren, er det vel? Selvsagt hater vi Chelsea, men tap skal tas med rak rygg. Du hørte vel hvordan Liverpool-supporterne sang etter kampslutt?
Lenke til kommentar
Ehm. Den er på stedet hvil. Bestemte meg for å utsette lesing til i morgen, føles så lenge til lørdag.

 

Trene eller noe sånt i steden for.

Du utsetter jah :hm: Jaok, du får ha lykke til forde!

 

Hver gang du sier noe så tenker jeg på hvor dum jeg egntlig var når jeg veddet. Og jeg som har en IQ på godt over 100.

 

Søren heller, du får meg til å tenke på at jeg feilet... :(

8712632[/snapback]

Ikke føl deg dum. Grunnen til at du feilet er rett og slett fordi min IQ er godt over din, som er god over hundre.

 

Vi mennesker gjør alle feil, noen skjønner at de gjør feil og derfor er i stand til å stoppe dem, mens andre ja..De er litt dumme.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:love: Ikke ta det så hardt. Jeg bare taper aldri veddemål
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...