Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, lurer på en ting. Går første videregående nå og skal skrive en logg fra et fag, som liksom skal være fra vi starta etter sommeren til vi slutter ved jul nå.

Er det riktig å kalle det Norsklogg - Andre Termin 2006? Er dette andre termin? :hmm:

7486534[/snapback]

Det skal ikke være stor bokstav for hvert ord dersom det ikke er særnavn. Det er vel forresten første termin du har hatt nå?

Forøvrig har vi en egen skole/leksehjelp-kategori under Jobb og utdanning :)

Lenke til kommentar

Høst = Første termin

Vår = Andre termin

-----

En generell melding til dere andre i SO:

En person har fått seg en liten ferie etter gjentatt spamming i SO. Ta dette til etterretning. Spam godtas ikke lenger, og vil bli slått hardt ned på.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Dersom noen kommenterer det VIL warn bli utdelt. Jeg er lei av at dere snor og vrir dere unna oppfordringene om å ikke kommentere modereringer. Har dere noe dere vil si, ta det på rapportering eller PM.

Lenke til kommentar
Noen her som har hørt om The Dubliners? :)

Sitter her og skriver litt om dem nå.

Fikk faktisk en trang til å skrive noe ned på papiret, så da ble det The Dubliners. :)

7486814[/snapback]

Hvis du har trang til å skrive, har jeg noen eksamensoppgaver som ligger og venter. :thumbup: Hver gang jeg ser på dem, forsvinner slrivetrangen, merkelig nok. :ermm:
Lenke til kommentar
The Dubliners har jeg møtt :wee:

Kjempekoslige, hele bunchen. Fikk kalender til og med :wee:

7486827[/snapback]

:dontgetit: Du kødder? Hva tid, hvor... Fortell!

Noen her som har hørt om The Dubliners? :)

Sitter her og skriver litt om dem nå.

Fikk faktisk en trang til å skrive noe ned på papiret, så da ble det The Dubliners. :)

7486814[/snapback]

Hvis du har trang til å skrive, har jeg noen eksamensoppgaver som ligger og venter. :thumbup: Hver gang jeg ser på dem, forsvinner slrivetrangen, merkelig nok. :ermm:

7486828[/snapback]

:!: Hva handler de om? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...