Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg satser på RL- festival life med party-addon og forhåpentligvis sex-addon i løpet av sommeren jeg :p

8710188[/snapback]

 

det virket som en god plan :) bare passe på og kjøpe en ren versjon av sex-addon da... stress om det er virus og lignende i den... eventluelt bruke en firewall ;) firewall bør foresten brukes uansett da :)

Lenke til kommentar
Neida, eg har vært utenfor døren i minst 40 minutter i dag! Så det så! In your face sucker! :p Eg er avhengig da! Dessuten så har eg bare postet 70 poster i dag! Minst! umh...:blink:

8710143[/snapback]

:roll:

 

Du er for ung for dette! Get a life before it's too late.

8710159[/snapback]

 

Eg har ikkje noe bedre å gjøre på dessverre. uten Life, Friends og Girlfriends-expension så er det ikkje noe å gjøre utenom å sitte på SO.

 

De gamle James Bond filmene er litt... dårlige...

Lenke til kommentar
det virket som en god plan :) bare passe på og kjøpe en ren versjon av sex-addon da... stress om det er virus og lignende i den... eventluelt bruke en firewall ;) firewall bør foresten brukes uansett da :)

8710203[/snapback]

Thank you for you're purchase of the Secure update to IRL - Sex

 

Remember to turn on the firewall :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg syntes du skal satse på Arendal-addonen fra Sankthans og utover!

Da skal vi ha RL-lan, nemlig! ^^

8710199[/snapback]

Høres koselig ut. Kanskje jeg blir med :)

Hvis det er ledige plasser på det lanet da.

 

 

 

det virket som en god plan :) bare passe på og kjøpe en ren versjon av sex-addon da... stress om det er virus og lignende i den... eventluelt bruke en firewall ;) firewall bør foresten brukes uansett da :)

8710203[/snapback]

Man må jo bruke firewall da. Kan ikke risikere virus eller Trojanere. Trojaner har jeg fra før :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...