Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

Sies at fargen på den første sommerfuglen du ser avgjør hvor fin sommeren blir. Jo lysere, jo bedre. Tidligere har jeg bare sett mørke sommerfugler, men somrene har stort sett vært upåklagelige. I år var den første sommerfuglen jeg så kritthvit (nei, det var ikke en møll), og sommeren hittil har vært... lei. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sies at fargen på den første sommerfuglen du ser avgjør hvor fin sommeren blir. Jo lysere, jo bedre. Tidligere har jeg bare sett mørke sommerfugler, men somrene har stort sett vært upåklagelige. I år var den første sommerfuglen jeg så kritthvit (nei, det var ikke en møll), og sommeren hittil har vært... lei. :S

8706878[/snapback]

 

Har ikke sett noen enda jeg.

Lenke til kommentar
Sies at fargen på den første sommerfuglen du ser avgjør hvor fin sommeren blir. Jo lysere, jo bedre. Tidligere har jeg bare sett mørke sommerfugler, men somrene har stort sett vært upåklagelige. I år var den første sommerfuglen jeg så kritthvit (nei, det var ikke en møll), og sommeren hittil har vært... lei. :S

8706878[/snapback]

jeg så en mørk i går :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

De stenger ølsalget tidlig på helligdager fordi de vet at de verste fyllebråkmakerne ikke følger med på slikt og stort sett alltid utsetter handlingen til fem minutter før butikken stenger. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...