Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tro rbare ikke at de smakene passer sammen @ all

8705534[/snapback]

Dette må utforskes...

 

 

 

Samme her.

Ingen ting er bedre enn whisky-fylla.

8705538[/snapback]

Nå blei jeg ikke så veldig full ig går egenltig da. Bare litt fin i form :)

Lenke til kommentar
Inntil for 10 min siden var jeg sikker på at jeg strøyk, men nå er fasit ute. Ser ut til at jeg fikk 67,5 eller 70% riktig. Kravet er 65%.

:D

Wow, så bra da! For håpe det går like bra på neste da.

 

Frivillig ban,Demille.

Jaaahaa...

Hadde jeg først hatt lyst på warn ville jeg gjort meg fortjent til det. Og da vet jeg akkurat hva jeg hadde gjort :D :D

 

Hjelpes som dere to fighter da :roll: . Ja,dere vet hvem dere er. Trenger ikke nevne navn.

De flørter, sånn flørting var veldig vanlig på u.skolen..

Er du sjalu eller?

Lenke til kommentar
Demille: Ok? fortell da.

Og at jeg er sjalu? Selvfølgelig. Haha,dt r lixm zånn jeg pleier å flørte oxo dah.

:ermm:

8705562[/snapback]

Jeg kan ikke fortelle, da får jeg jo warn.. Det går som personangrep tror jeg, og det er ikke mot deg eller noen her i SO, så chill :cool:

 

Jeg visste du var sjalu!! Jeg er en menneskekjenner, og nå prøver du å skjule det.. Ahh, jeg er den neste Dr. Phil.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fortelle, da får jeg jo warn.. Det går som personangrep tror jeg, og det er ikke mot deg eller noen her i SO, så chill :cool:

 

Jeg visste du var sjalu!! Jeg er en menneskekjenner, og nå prøver du å skjule det.. Ahh, jeg er den neste Dr. Phil.

8705575[/snapback]

 

Såååå... du er den neste personen som får betalt for å sitte i et studio, og late som du skjønner folka som sitter der og snakker....? :ermm:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Såååå... du er den neste personen som får betalt for å sitte i et studio, og late som du skjønner folka som sitter der og snakker....? :ermm:

Neh, jeg skal ikke være på tv. Du vet alle ville ha blitt så misunnelige på min skjønnhet, ville blitt at alle så på programmet bare for å se meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...