Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen, mrbjoern :)

 

Jeg skal spille Max Payne 1 i dag :D Utrolig lenge siden sist. Synd, for det er et genialt spill!

8704936[/snapback]

:) God morgen til deg og Arinomi.

 

Jeg skal spille Sim City i dag. Har gitt opp å fikse på hjemmesiden min nå, nesten hele maskinen er fucka, og det blir umulig å jobbe når det ligger filer spredt rundt på 3 forskjellige partisjoner, og nye programmer installeres ikke skikkelig osv.

 

Så nå skal jeg kjøpe meg en ny harddisk om en ukes tid (konfirmasjon, jippi!) Så jeg får lagt alt jeg trenger på den, så er det bare å formatere i vei :wee: (Kunne jo selvsagt tatt backup også, men det er snakk om nesten 100gb med diverse filmer og programmer :D

Lenke til kommentar
Høres ut som en plan ;)

 

 

Max Payne 1 funket ikke :( Fikk ikke startet programmet. Nå prøver vi igjen med Max Payne 2!

8704955[/snapback]

 

Jeg har opplevd det samme med min maskin... de gamle spillene jeg pleide å spille, vil plutselig ikke lenger lastes på den nye pc-en min. Det er skikkelig irriterende :p Men, jeg har jo fremdeles min gamle Windows 98 PC (helt sykt, I know) så jeg overlever ;)

Lenke til kommentar
Livet, min venn, jeg har blitt merket av livet. Jeg har sett så mye grusomt og jeg har gjort så mye galt; kynisme er det eneste som kan holde meg gående.

8704316[/snapback]

Hvilket liv?

 

For en strålende dag det er i dag! Glad og fornøyd blir jeg av solskinn.

8704863[/snapback]

Men så kommer du på at du må bruke mesteparten av dagen til å lese til eksamen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...