Mompen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Live webcam fra en butikk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Om det påvirker skolemijøet og læremiljøet til eleven, så ville det være feil av dem å ikke gripe inn. Da er det jo greit at skolen prøver å rette opp i saken, før høyere makter (Politi, ppt o.l.) blir innkalt til saken. 7484620[/snapback] Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer på selve forumet. Endret 12. desember 2006 av ;P Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi kom til å "hacke" oss inn på mailen til ei jente på barneskolen. Gjorde ikke spess mye tull med den, men det ble tatt opp på skolen av lærerne. ikke bra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Live webcam fra en butikk 7484733[/snapback] Lol,genialt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er jo ikke akkurat utvisning da, de sier han ikke får komme på skolen på 3 dager, hadde han gått på VGS og blitt utvist hadde det blitt verre. Men uansett, jeg tror dette var en enstøing som ikke hadde spesielt mange venner? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer. 7484739[/snapback] Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet. Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Neppe det er helt noe annet, du gjorde det i et skoleområde.. Etter min mening, men jeg ser også poenget ditt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer. 7484739[/snapback] Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet. Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel. 7484754[/snapback] Neppe, du hadde ikke banket en 14 år gammel jente engang! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Neppe, du hadde ikke banket en 14 år gammel jente engang! 7484777[/snapback] Det er fordi man ikke banker små barn Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Live webcam fra en butikk 7484733[/snapback] Quoter meg selv og gir en link til en mystisk lab med en rar maskin i Prøv å styr kameraet rundt ved å klikke på pilene. Det fungerer faktisk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dessuten spøkte jeg. han hadde sikkert banka meg med en hånd på ryggen.. Jeg skal ut å drikke øl nå. Snakkes folkens! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet. 7484754[/snapback] Ja, men han fyren som lagde siden gjorde det vel hjemme på fritida? Han satt ikke på skolen og gjorde det. Men da får jeg se om jeg skal prøve å få start på pc'n (er på laptopen nå), stikke til butikken eller ta meg en dusj. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dessuten spøkte jeg. han hadde sikkert banka meg med en hånd på ryggen.. Jeg skal ut å drikke øl nå. Snakkes folkens! 7484802[/snapback] Drikk med måte! Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hehe, nå driver jeg også med mobbing.. Sender en redigering video av en gutt som "strippet" da han var drita.. *sende til alle, og le ondt* PS: Har djuice nonstop, gratis MMS Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, men han fyren som lagde siden gjorde det vel hjemme på fritida? Han satt ikke på skolen og gjorde det. Men da får jeg se om jeg skal prøve å få start på pc'n (er på laptopen nå), stikke til butikken eller ta meg en dusj. 7484816[/snapback] Har har du virkelig missforstått. Skolemiljø, blir også påvirket på fritiden. Det anngår skolen og elevene, da mange elever vil føle seg hånet og uthengt. Ergo så påvirker det både skole- og læremiljø. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er morsomt å kjøre ned en lang bratt bakke når det er speilholke ute. Breisledder nedover og sideveis på sparkesykkel Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hehe, nå driver jeg også med mobbing.. Sender en redigering video av en gutt som "strippet" da han var drita.. *sende til alle, og le ondt* PS: Har djuice nonstop, gratis MMS 7484840[/snapback] Stakkars idiot(: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan er været, jeg har lyst til å henge meg... Ingen snø, bare regn og vind. Vinden er fæl hvis man er i genser, oh noen må holde følge med min røykende venn... Pokkers sigaretter og pokkers vind... Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vind er da kos. Vi får orkan på torsdag, skal man tro værmennene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dere er akkurat som noen gamle damer. Akkurat som de så snakker også dere om været Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg