Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det påvirker skolemijøet og læremiljøet til eleven, så ville det være feil av dem å ikke gripe inn. Da er det jo greit at skolen prøver å rette opp i saken, før høyere makter (Politi, ppt o.l.) blir innkalt til saken.

7484620[/snapback]

Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer på selve forumet.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer.

7484739[/snapback]

Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet.

 

Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel.

Lenke til kommentar
Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer.

7484739[/snapback]

Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet.

 

Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel.

7484754[/snapback]

Neppe, du hadde ikke banket en 14 år gammel jente engang! :(

Lenke til kommentar
Ja, men han fyren som lagde siden gjorde det vel hjemme på fritida? Han satt ikke på skolen og gjorde det.

 

Men da får jeg se om jeg skal prøve å få start på pc'n (er på laptopen nå), stikke til butikken eller ta meg en dusj. :ermm:

7484816[/snapback]

Har har du virkelig missforstått. Skolemiljø, blir også påvirket på fritiden. Det anngår skolen og elevene, da mange elever vil føle seg hånet og uthengt. Ergo så påvirker det både skole- og læremiljø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...