Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Se det positive i det, du er så attraktiv at selv fugler føler seg tiltrukket av deg.

8704379[/snapback]

Jeg ser ikke noe positivt i det :thumbdown:

8704387[/snapback]

Ikke jeg heller. Derimot er det positivt å få en streiting til å revurdere synet på legningen sin. (Såfremt det ikke er en av motsatt kjønn, såklart.)

Lenke til kommentar
Ustedalen: Du kan da droppe å være med hvis du ikke skal løpe? Sjansen for at noen blir skadet PÅ stevnet er vel relativt liten...

8704439[/snapback]

Sant, men de har en t-skjorte som er min. Det står State Qualifier, og beviser at jeg kvalifiserte for et State meet, noe ikke mange nordmenn har gjort. Jeg må ha den t-skjorten!

Lenke til kommentar
Sant, men de har en t-skjorte som er min. Det står State Qualifier, og beviser at jeg kvalifiserte for et State meet, noe ikke mange nordmenn har gjort. Jeg må ha den t-skjorten!

8704447[/snapback]

Ja, det var også noe å "måtte ha"... :ermm:

 

Og hvorfor nevnte du at det er trist å dra i fra amerikanske jenter? Det er jo ingen av dem du får hatt deg med allikevel. :p

Lenke til kommentar
Ja, det var også noe å "måtte ha"...  :ermm:

 

Og hvorfor nevnte du at det er trist å dra i fra amerikanske jenter? Det er jo ingen av dem du får hatt deg med allikevel. :p

8704469[/snapback]

Ja, det er noe man må ha.

 

Generelt så er amerikanske jenter mye finere enn norske. Jeg tror det hjelper på når de blir blandet med mange nasjoner.

Noen ser jo helt fanastiske ut. :dribble:

 

Vel, nå holdt jeg meg unna helt frem til begynnelsen av mai grunnet eksen da.

Jeg har fortsatt en og en halv uke å gå på. :p

Lenke til kommentar
Akkurat krangla med en fyr på MSN.. Gud som jeg hater folk som blokkerer eller logger av midt i krangelen.. Bare sier "hade, taper" ellernoe, og logger.. Så utrolig barnslig.. :p

 

Måtte bare si det xD

8704633[/snapback]

Er så utrolig enig! Har opplevd akuratt det samme! :sleep:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...