Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnest det noe mer koselig en å kjøre på en dag med fint være bare føle naturen , å gi litt ekstra på for så å høre en fin og skjærendes SHHHH lyd å jeg stopper motoren , å starter den igjen med en helt ny og annerledes motorlyd ^^ jada motoren er sikkert skjært sønder og sammen , alltid koselig!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Skarstad: jeg likte deg mye bedre før når du ikke var så aggresiv og bitter. Hva har skjedd?

8704293[/snapback]

Ja, enig, får nesten lyst til å sitere Zeromac før han ble banna. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Skarstad: jeg likte deg mye bedre før når du ikke var så aggresiv og bitter. Hva har skjedd?

8704293[/snapback]

Livet, min venn, jeg har blitt merket av livet. Jeg har sett så mye grusomt og jeg har gjort så mye galt; kynisme er det eneste som kan holde meg gående.

8704316[/snapback]

Kan vi konkludere med at det ikke finnes en gylden middelvei mellom det å akseptere at verden er negativ og holde den der og å gjøre alt for at alle rundt deg skal smile og være lykkelige selv om barn sulter i Afrika? :hmm:

Lenke til kommentar
Livet, min venn, jeg har blitt merket av livet. Jeg har sett så mye grusomt og jeg har gjort så mye galt; kynisme er det eneste som kan holde meg gående.

8704316[/snapback]

Som jeg sa til eplefe på msn; Jeg vil heller være optimist og brenne meg 1000 ganger enn å bli kynisk.

 

Jeg foreslår at du innfører samme filosofi. Livet ser så mye bedre ut da :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Interessant, hva for noe spennende var det han skrev?

8704323[/snapback]

Litt sånn rett ut hva han syntes om den kyniske postinga di og slikt. Ble jo sletta relativt fort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...