Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:(

Ei jente lurer på hva jeg skal i morgen... Jeg liker henne ikke. Hva skal jeg si? X(

8703214[/snapback]

Du sier hva du skal imorra..

 

Om hun derimot spør om dere kan finne på noe en gang, sier du at du er opptatt en gang..

 

Ehhm... For å ta på meg og gi meg en klem...

8703216[/snapback]

Omg, kroppskontakt?! :scared:

Lenke til kommentar
Ei jente lurer på hva jeg skal i morgen... Jeg liker henne ikke. Hva skal jeg si? X(

8703214[/snapback]

Skulle ikke du feire bursdagen til mormor?

8703232[/snapback]

 

nei, jeg hørte han skulle spise sviskesuppe med oldemor... :ermm:

 

EDIT: leif

Endret av kenny-
Lenke til kommentar
:(

Ei jente lurer på hva jeg skal i morgen... Jeg liker henne ikke. Hva skal jeg si? X(

8703214[/snapback]

Du sier hva du skal imorra..

 

Om hun derimot spør om dere kan finne på noe en gang, sier du at du er opptatt en gang..

 

 

8703237[/snapback]

 

Men, hvis jeg sier at jeg ikke skal noe spesielt.. Og jeg sier sannheten (at jeg bare skal være hjemme...) så kommer hun jo til å sppørre om vi skal finne på noe X(

Lenke til kommentar
Men, hvis jeg sier at jeg ikke skal noe spesielt.. Og jeg sier sannheten (at jeg bare skal være hjemme...) så kommer hun jo til å sppørre om vi skal finne på noe X(

8703278[/snapback]

Da sier du at du er opptatt.. Hun kommer til å ta poenget ;)

 

Men sånn seriøst, bare si at du skal noe imorra. Finn på noe. Om hun fortsetter å mase er det bare å si at du har nettopp kommet ut av et forhold, det er kompliser ol.. Og at du trenger tid til å komme over det forholdet.

 

Så når det har gått en stund, og om hu spør igjen sier du at du har fått følelser for ei annen..

 

Da burde hun gi seg. Men det finnes unntak.. Ja, jeg snakker av erfaring. Men så er gutter sikkert litt mer treige til å skjønne sånne ting enn jenter, så tror hun kommer til å ta hintet..Forhåpentligvis

 

Eller, det beste er sannheten.. Men det er litt slemt.

 

Sirslask: Ok. Date, når?

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Da sier du at du er opptatt.. Hun kommer til å ta poenget ;)

 

Men sånn seriøst, bare si at du skal noe imorra. Finn på noe. Om hun fortsetter å mase er det bare å si at du har nettopp kommet ut av et forhold, det er kompliser ol.. Og at du trenger tid til å komme over det forholdert.

 

Så når det har gått en stund, og om hu spør igjen sier du at du har fått følelser for ei annen..

 

Da burde hun gi seg. Men det finnes unntak.. Ja, jeg snakker av erfaring. Men så er gutter sikkert litt mer treige til ås kjønne sånne ting enn jenter, så tror hun kommer til å ta hintet..Forhåpentligvis

 

Eller, det beste er sannheten.. Men det er litt slemt.

8703298[/snapback]

 

Her ser du hvordan jenter tenker. Altfor komplisert. Si det som det er; Sorry, jeg liker deg ikke.

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...