LasH Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ...Men ja, siden førte til annmeldelse og utvisning i 3 dager... 7484451[/snapback] Hvem fikk utvisning? 7484497[/snapback] Han som lagde siden. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har skolen noe som helst å gjøre med dette? Hva han gjør på fritiden er hans egen sak? Vi har forresten ytringsfrihet? Kanskje det er noen spesielle regler angående slikt? Jeg skrev en historie på ungdomskolen en gang jeg var veldig sint der mange folk ble torturert og drept på veldig fantasifulle metoder. Det endte med samtale med rektor, brev hjem og "psykologtimer" med helsesøster... Og at juleballet ble avlyst fører jo bare til at mange på skolen kommer til å bli sinte på han, han har jo lov å ytre sin mening han slik som alle andre Endret 12. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LarsH: Har du adressa til denne siden? :!: (det er litt slemt gjort å legge ut sånt da, men jeg kjenner dem ikke) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LarsH: Har du adressa til denne siden? :!: 7484505[/snapback] Jeg vil også se siden ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LasH, skolen har faktisk ikke lov å utvise ham for noe slikt, dersom det er gjort på fritiden. Grunnen til at de avlyser juleballet er vel for at alle skal hate den skyldige. Patetisk: Ja. Typisk skoleledelse: Ja. Var en hel del tull med skoleledelsen i fjor som ville straffe oss med nesatt karakter for noe som var gjort utenfor skolens regi, og det måtte de gi opp. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har addressen ja, men om jeg ikke tar feil så er siden stengt. jeg vet egentligt ikke hvorfor skolen blandet seg inn, det har vle med at det var medelever som ble hengt ut.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LarsH: Har du adressa til denne siden? :!: 7484505[/snapback] Jeg vil også se siden ^^ 7484519[/snapback] 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har addressen ja, men om jeg ikke tar feil så er siden stengt. jeg vet egentligt ikke hvorfor skolen blandet seg inn, det har vle med at det var medelever som ble hengt ut.. 7484523[/snapback] Sjekk/legg ut her. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Nei, gir ikke ut addressen. Beklager Endret 12. desember 2006 av LasH Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Typisk skoleledelse: Ja. 7484520[/snapback] Ja, de vil at vi skal hate hverandre De har spyttet det ut på ansiktet mitt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LasH, skolen har faktisk ikke lov å utvise ham for noe slikt, dersom det er gjort på fritiden. Grunnen til at de avlyser juleballet er vel for at alle skal hate den skyldige. Patetisk: Ja. Typisk skoleledelse: Ja.Var en hel del tull med skoleledelsen i fjor som ville straffe oss med nesatt karakter for noe som var gjort utenfor skolens regi, og det måtte de gi opp. 7484520[/snapback] Herregud, jeg blir så provosert over de idiotene som styrer skolene i dag, FAEN! Huff, kjenner jeg blir skikkelig forbanna nå, angrer på at jeg ikke protesterte mer når jeg gikk på skolen, hadde jeg bare visst det jeg vet nå den tiden jeg gikk på ungdomskolen og GK allmenn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, gjir ikke ut addressen. Beklager 7484538[/snapback] ok. Tror nok det er det beste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Gutten har lov egentlig å ytre hans mening eller hva? OG ja, teit at juleballet ble avlyst pga en gutt 7484494[/snapback] Det kan vel anses som ærekrenkelse, går jeg ut i fra. Da er det ikke helt lovlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 LasH du har begynt med A og B, og du må avslutte med C altså selvest siden! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jøss, 4 innlegg av folk som er nysgjerrig. Så givende. LarsH: Det er vel ingenting. En som gikk i klassen min skrev om forbildet sitt på tentamen i ungdomskolen. Det var Hitler. Han foklarte i detaljer hvordan han skulle utrydde alle jøder i verden. 7484452[/snapback] Det må da være lov..? Juleballet ble kansellert pga en hjemmeside? Jeg hadde ikke godtatt det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, gir ikke ut addressen. Beklager 7484538[/snapback] Bra. Det ville ikke blitt godtatt uansett Folkens: Slutt å mas om URL. Det skal ikke legges ut personuthenginger her, uavhengig om det er en link eller direkte på forumet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skolen har vel ingenting med det å gjøre. Tåpelig av dem å blande seg borti det Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, gir ikke ut addressen. Beklager 7484538[/snapback] Bra. Det ville ikke blitt godtatt uansett 7484558[/snapback] hw.no skal ikke heller blande inn! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Skolen har vel ingenting med det å gjøre. Tåpelig av dem å blande seg borti det 7484560[/snapback] Så lenge mobbingen foregår på fritiden så er alt lov? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det kan vel anses som ærekrenkelse, går jeg ut i fra. Da er det ikke helt lovlig. 7484547[/snapback] Nei, eieren av siden kan sikkert få problemer med politiet ved en eventuell anmeldelse, men skolen har ikke lov til å gi utvisning/sette ned karakter for noe man gjør utenom skolen. Om de vil arrangere juleball eller ikke, er selvfølgelig opp til dem, men dersom de sier at de gjør det pga. en elevs handlinger på fritiden er det faktisk ikke lov. darkness: fritidsmobbing er kanskje ikke lov, men ikke skolens ansvar/problem/område. Endret 12. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg