Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skolen noe som helst å gjøre med dette? Hva han gjør på fritiden er hans egen sak? Vi har forresten ytringsfrihet?

Kanskje det er noen spesielle regler angående slikt?

 

Jeg skrev en historie på ungdomskolen en gang jeg var veldig sint der mange folk ble torturert og drept på veldig fantasifulle metoder.

Det endte med samtale med rektor, brev hjem og "psykologtimer" med helsesøster...

 

Og at juleballet ble avlyst fører jo bare til at mange på skolen kommer til å bli sinte på han, han har jo lov å ytre sin mening han slik som alle andre

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

LasH, skolen har faktisk ikke lov å utvise ham for noe slikt, dersom det er gjort på fritiden. Grunnen til at de avlyser juleballet er vel for at alle skal hate den skyldige. Patetisk: Ja. Typisk skoleledelse: Ja.

Var en hel del tull med skoleledelsen i fjor som ville straffe oss med nesatt karakter for noe som var gjort utenfor skolens regi, og det måtte de gi opp.

Lenke til kommentar
LasH, skolen har faktisk ikke lov å utvise ham for noe slikt, dersom det er gjort på fritiden. Grunnen til at de avlyser juleballet er vel for at alle skal hate den skyldige. Patetisk: Ja. Typisk skoleledelse: Ja.

Var en hel del tull med skoleledelsen i fjor som ville straffe oss med nesatt karakter for noe som var gjort utenfor skolens regi, og det måtte de gi opp.

7484520[/snapback]

Herregud, jeg blir så provosert over de idiotene som styrer skolene i dag, FAEN!

Huff, kjenner jeg blir skikkelig forbanna nå, angrer på at jeg ikke protesterte mer når jeg gikk på skolen, hadde jeg bare visst det jeg vet nå den tiden jeg gikk på ungdomskolen og GK allmenn

Lenke til kommentar
Jøss, 4 innlegg av folk som er nysgjerrig. Så givende.

 

LarsH: Det er vel ingenting.

 

En som gikk i klassen min skrev om forbildet sitt på tentamen i ungdomskolen.

 

Det var Hitler. Han foklarte i detaljer hvordan han skulle utrydde alle jøder i verden.

7484452[/snapback]

Det må da være lov..?

 

Juleballet ble kansellert pga en hjemmeside? Jeg hadde ikke godtatt det.

Lenke til kommentar
Det kan vel anses som ærekrenkelse, går jeg ut i fra. Da er det ikke helt lovlig.

7484547[/snapback]

Nei, eieren av siden kan sikkert få problemer med politiet ved en eventuell anmeldelse, men skolen har ikke lov til å gi utvisning/sette ned karakter for noe man gjør utenom skolen.

 

Om de vil arrangere juleball eller ikke, er selvfølgelig opp til dem, men dersom de sier at de gjør det pga. en elevs handlinger på fritiden er det faktisk ikke lov.

 

darkness: fritidsmobbing er kanskje ikke lov, men ikke skolens ansvar/problem/område.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...