Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete. Tanta mi som for kort tid siden fikk vite hun er døende pga. kreft i bukspyttkjertelen, som forøvrig har spredd seg, har blitt lagt inn på psykiatrisk. Hu ringte rundt til alle og sa kreften var på vei bort, at legene sa hun kom til å bli frisk, dusja i to timer mens hun barberte seg på magen helt til all huden der var borte... Hodestups rett ned i ei helvetes seriøs psykose med andre ord. Ikke en direkte hyggelig beskjed å få.

Lenke til kommentar

Snobjorn er hunken du skal være glad du aldri har møtt for da hadde du umulig kunne motstått hans sjarm! Han plukker fra øverste gren når som helst, men det er ikke ofte han gidder. (Ikke ta dette som sarkasme. Jeg vet ikke hvem snobjorn er)

 

Noen andre som skal se Pirates-filmen på kino i kveld? (20.00 Colosseum). Blandede følelser, men en god opplevelse blir det uansett. Om ikke jeg sovner halvveis.

Lenke til kommentar
Noen andre som skal se Pirates-filmen på kino i kveld? (20.00 Colosseum). Blandede følelser, men en god opplevelse blir det uansett. Om ikke jeg sovner halvveis.

8700594[/snapback]

Holy shit, skal du også dit? -;:D

8700601[/snapback]

 

Pass deg for en mann med finlandshette og motorsag, da vet du det er Bundy.

 

Bundy: 4 dager!? Sykt :ohmy:

Lenke til kommentar
Har sett de to første på DVD sånn etterhvert. Aldri vært kjempebegeistret for å være helt ærlig. Men musikken og effektene er jo Colosseum sal 1 verdig, så audiofil som jeg er, så betaler jeg gjerne 95,- bare for det :)

8700642[/snapback]

Har du allerede billetter?

 

Hvilket sete sitter du på?

8700657[/snapback]

 

Jeg aner ikke faktisk. En venninne av en venninne som har bestilt, så vi blir fire stk. Jeg bare møter opp med pengene. Bak mot høyre tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg vil også på Karibiske Pirater (noen som klarer en bedre oversettelse?) i morgen. Men det er vel ikke ledige billetter på Colosseum? :p

8700719[/snapback]

Jeg kan dumpe vennina mi, siden jeg har bestilt billetene.

 

 

Men da burde du gi noe tilbake..

8700734[/snapback]

Gi? Jeg liker best å få ting. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...