Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Lille Andrew kunne knapt gå da han fikk sin første lekepistol og holdt sitt første ekte våpen bare i fem-seksårsalderen. Bestefaren lærte ham å skyte.

 

Lurer på hvordan bestefaren føler seg etter skytedramaet jeg :ohmy:

Lenke til kommentar

Zlatzman: Nei, dessverre...hva er det du har eksamen i? Du får vel bare prøve å repetere, eventuelt gjøre et opptak der du sier alle uttrykkene for så å høre på det mens du sover. :D

 

NgZ: Ingenting for øyeblikket. Leser til prøve jeg har neste måned. Må nemlig gjennom opptaksprøve her før man kommer inn på høyskole. Må lese noen kapitler av boka "menneskekroppen - anatomi og fysiologi".

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Zlatzman: Nei, dessverre...hva er det du har eksamen i? Du får vel bare prøve å repetere, eventuelt gjøre et opptak der du sier alle uttrykkene for så  å høre på det mens du sover. :D

8700306[/snapback]

"Innføring i medisin for ikke-medisinere"

 

Tror jeg bare gir opp å huske alt, satser på at jeg klarer å bruke logikk.

Lenke til kommentar

Zlatzman: Lykke til iallfall. Det er et slit når man må huske mange rare ord og uttrykk. Om jeg ikke husker helt feil måtte en bekjent av meg en gang lære seg navna på 300 blomster (eller var det fugler?), både på morsmålet sitt samt latinsk. Sykt!

 

Hva studerer du forresten? Kommende lege?

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Zlatzman: Lykke til iallfall. Det er et slit når man må huske mange rare ord og uttrykk. Om jeg ikke husker helt feil måtte en bekjent av meg en gang lære seg navna på 300 blomster (eller var det fugler?), både på morsmålet sitt samt latinsk. Sykt!

 

Hva studerer du forresten? Kommende lege?

8700342[/snapback]

Studerer sivilingeniør jeg. Tar faget som et ekstrafag i går for å sanke litt flere studiepoeng, og for å bli ferdig med perspektivemnet.

Lenke til kommentar
Zlatzman: Ah, sivilingeniør. Kult. Der er det vel rimelig høye krav til ferdigheter i matte og fysikk, eller? :)

8700420[/snapback]

Så lenge man er i stand til å lese og regne mye behøver man ikke være noe geni i matte og fysikk. Klart det er en stor fordel å ikke være helt på bærtur i de fagene, da det stort sett er det det går i her oppe.

 

 

Pusur1993:

Jeg går Produktutvikling og produksjon på NTNU (tidl. Maskin), "spesialisering" innen "Energi-, prosess- og strømningsteknikk".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...