Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pusur, hvilken interesse har du av å vite det egentlig?

 

Mulig han er medlem i Mensa, ganske mange som er det.. meg inkludert.

8700008[/snapback]

 

Eg bare lurte, Lars startet hele den der "yey, la os finne Simens personinfo"-greiene, eg bare tok et søk på *nevermind*, så fikk eg opp en artikkel, derfor spurte eg han bare. Siden du er medlem; Hva gjør dere egentlig der?

 

 

EDIT: Fine videro du postet i kaffe-tråden :)

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Mensa holder hemmelige møter der de velger et nytt medlem, der alle napper i løken, og kommer oppå medlemmet. Resten av verden kaller det "Bukkake", mens det egentlig heter "Mensakake". Jeg var medlem en stund, men de ville ikke nappe på meg, fordi de respekterte meg for mye.

Lenke til kommentar
Mensa holder hemmelige møter der de velger et nytt medlem, der alle napper i løken, og kommer oppå medlemmet. Resten av verden kaller det "Bukkake", mens det egentlig heter "Mensakake". Jeg var medlem en stund, men de ville ikke nappe på meg, fordi de respekterte meg for mye.

8700059[/snapback]

http://www.albinoblacksheep.com/flash/bukkake.php

 

I LIKE BUKKAKE!

 

Vent... La meg gjette, Bundy betaler deg for å lokke 10-åringer til å oppgi navn og adresse?

8700064[/snapback]

Dust, jeg betaler ikke for noe jeg kan gjøre selv.

Lenke til kommentar
Pusur, hvilken interesse har du av å vite det egentlig?

 

Mulig han er medlem i Mensa, ganske mange som er det.. meg inkludert.

8700008[/snapback]

 

Eg bare lurte, Lars startet hele den der "yey, la os finne Simens personinfo"-greiene, eg bare tok et søk på "Simen Olsen" NTNU, så fikk eg opp en artikkel, derfor spurte eg han bare. Siden du er medlem; Hva gjør dere egentlig der?

 

 

EDIT: Fine videro du postet i kaffe-tråden :)

8700026[/snapback]

 

Ja, jeg liker videoene selv :)

 

Han er en person som alle andre.

 

Mensa holder hemmelige møter der de velger et nytt medlem, der alle napper i løken, og kommer oppå medlemmet. Resten av verden kaller det "Bukkake", mens det egentlig heter "Mensakake". Jeg var medlem en stund, men de ville ikke nappe på meg, fordi de respekterte meg for mye.

8700059[/snapback]

 

Raiiiit.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Mensa holder hemmelige møter der de velger et nytt medlem, der alle napper i løken, og kommer oppå medlemmet. Resten av verden kaller det "Bukkake", mens det egentlig heter "Mensakake". Jeg var medlem en stund, men de ville ikke nappe på meg, fordi de respekterte meg for mye.

8700059[/snapback]

 

Raiiiit.. :ph34r:

8700076[/snapback]

Det er sant! Jeg stakk fordi folka var kjedelige.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...