Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer til å bli seriemorder når du blir voksen det er jeg sikker på.

 

Personlig så pleide jeg å drepe padder når jeg var mindre. putta barberblad på sånn elektrisk motor til lego og sånn. Visste du forresten at plumbo+padde=masse gørr?

8695942[/snapback]

Jeg gir deg en artikkel.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle770796.ece

 

 

Hva blir jeg når jeg er stor? xD

Lenke til kommentar
Suger hardt!

Jeg hadde ikke brydd meg om det hadde vært mine foreldre. Mamma ga meg faktisk en pose med kondomer på den første daten med eksen min (better save than sorry!). Men en amerikansk far? Hjelpes, jeg tør ikke en gang å tenke på hvordan jeg ville sett ut etter det. :dontgetit:

 

-Hey Hunn... WHAT THE FUCK ARE YOU DOING TO MY DAUGHTER?

-Sorry sir, she was just all over me.  :dontgetit:

8695948[/snapback]

- Oh, but I have such a neat present for her. AIDS!

Lenke til kommentar

Har en annen måkehistorie:

 

Det var en sommer noen år tilbake, og broren min hadde funnet frem et gevær (tror det var et salonggevær). I hvert fall så skjøt vi litt på blink, og etter hvert ser vi en måke som flyr langt borte. Broren min skulle prøve å skyte etter den bare for moroskyld. Den var sinnsykt langt borte, og det virket helt umulig at han skulle treffe den, der den fløy i lufta. Likevel traff han nå den, og stakkaren stupte ned. Når vi studerte den så vi at han hadde truffet den rett i hodet.

 

I tillegg fant vi ut at den hadde unger, som løp hjelpesløst rundt omkring i fjæra. Broren min skjøt alle de også med geværet. :dontgetit:

Lenke til kommentar
I tillegg fant vi ut at den hadde unger, som løp hjelpesløst rundt omkring i fjæra. Broren min skjøt alle de også med geværet. :dontgetit:

8696051[/snapback]

Huff... Det er litt fælt. Men vi må huske at dyr ikke tenker som oss. De har sikkert lyst til å leve, men de tenker ikke som oss om døden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...