Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg måtte avlive en måke engang. Stakkaren hadde ødelagt vingen. Knuste hodet med en stor stein. :ermm:

8695855[/snapback]

Jeg var i tyrkia når den båten velta. Kom masse ambulanser på de pirene og jeg gikk ut og så masse daue/bevisstløse folk bli dratt opp fra vannet og sendt i sykebil.

 

Hhaha, ah det var gode tider. Cola for 7 kroner elns.

Lenke til kommentar
Holdt du på å få deg noe? :dontgetit:

8695837[/snapback]

Haha, sånn ca.

Jeg var hos en vennines hus og vi så en film. One thing led to another, og plutselig var vi på gulvet og hun var toppløs. Vi var i stuen hennes, noe som ikke er veldig langt unna inngangspartiet fra garasjen.

Plutselig hører vi noe åpne døren, og jeg tenker med en gang at det er faren (jeg ville da ikke ha skrevet her. Jeg ville vært dø!), og hun hiver på seg klærene med en gang.

Etter en stund viser det seg at det var katta. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg var i tyrkia når den båten velta. Kom masse ambulanser på de pirene og jeg gikk ut og så masse daue/bevisstløse folk bli dratt opp fra vannet og sendt i sykebil.

 

Hhaha, ah det var gode tider. Cola for 7 kroner elns.

8695883[/snapback]

Du er syyyyyk! Jeg elsker deg!

 

For min del er jeg veldig glad i drepe måker. I fjor var sparking i fart, tramping og stein kasting (med variert resultat, en av måkeungene fikk innvollene splattet ut, mens en annen fikk øyeeple spruttet ut da en spiss stein traff hodet). I år skal vi prøve nye ting. Lighter + Axe-box blant annet.

Lenke til kommentar
Haha, sånn ca.

Jeg var hos en vennines hus og vi så en film. One thing led to another, og plutselig var vi på gulvet og hun var toppløs. Vi var i stuen hennes, noe som ikke er veldig langt unna inngangspartiet fra garasjen.

Plutselig hører vi noe åpne døren, og jeg tenker med en gang at det er faren (jeg ville da ikke ha skrevet her. Jeg ville vært dø!), og hun hiver på seg klærene med en gang.

Etter en stund viser det seg at det var katta.  :hrm:

8695886[/snapback]

Been there, done that.

 

Da Teovina og jeg hadde en het hyrdestund en gang, hørte vi at noen kom og rev i døra til hybelstua! Heldigvis var den låst, men vi bare lå der med :omg:

Så turte vi faenmeg ikke fortsette, for vi trodde det var foreldrene mine.

 

Senere fant jeg ut at det var en kompis. (JA, b-real, DET VAR F****!)

Lenke til kommentar
For min del er jeg veldig glad i drepe måker. I fjor var sparking i fart, tramping og stein kasting (med variert resultat, en av måkeungene fikk innvollene splattet ut, mens en annen fikk øyeeple spruttet ut da en spiss stein traff hodet). I år skal vi prøve nye ting. Lighter + Axe-box blant annet.

8695918[/snapback]

Du kommer til å bli seriemorder når du blir voksen det er jeg sikker på.

 

Personlig så pleide jeg å drepe padder når jeg var mindre. putta barberblad på sånn elektrisk motor til lego og sånn. Visste du forresten at plumbo+padde=masse gørr?

Lenke til kommentar
Den er lei ustedalen... Bedre lykke neste gang da. :thumbup:

 

btw: hadde hu fine pupper?

8695893[/snapback]

Den var veldig lei!

 

Yes! ;)

 

Been there, done that.

 

Da Teovina og jeg hadde en het hyrdestund en gang, hørte vi at noen kom og rev i døra til hybelstua! Heldigvis var den låst, men vi bare lå der med :omg:

Så turte vi faenmeg ikke fortsette, for vi trodde det var foreldrene mine.

 

Senere fant jeg ut at det var en kompis. (JA, b-real, DET VAR F****!)

8695921[/snapback]

Suger hardt!

Jeg hadde ikke brydd meg om det hadde vært mine foreldre. Mamma ga meg faktisk en pose med kondomer på den første daten med eksen min (better save than sorry!). Men en amerikansk far? Hjelpes, jeg tør ikke en gang å tenke på hvordan jeg ville sett ut etter det. :dontgetit:

 

-Hey Hunn... WHAT THE FUCK ARE YOU DOING TO MY DAUGHTER?

-Sorry sir, she was just all over me. :dontgetit:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Du kommer til å bli seriemorder når du blir voksen det er jeg sikker på.

 

Personlig så pleide jeg å drepe padder når jeg var mindre. putta barberblad på sånn elektrisk motor til lego og sånn. Visste du forresten at plumbo+padde=masse gørr?

8695942[/snapback]

Padder har jeg alltid vært snille med, men måker er så forbanna plagsomme. Jeg skal skrive en bok. "Måkejakt" - av Lars O. Okstad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...