Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skarstad, gidd å oppføre deg som en drittsekk. Enkelte folk som går på trygd går på trygd fordi de ikke KAN jobbe, ikke fordi de ikke gidder.

7483217[/snapback]

Det som har en slik grunn, skal være unnskyldt. Men de som ikke har det, fortjener ikke bedre.

Nå sier jeg ikke at mushi ikke skulle ha en grunn. Men det er vel mange som går på trygd, uten å måtte trenge det. Å på en eler annen måte er i stand til å jobbe.

Ellers så er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Uansett. Jeg syns det er stygt med jenter som tynne/magre. Beklager om noen føler seg støtt av det, men det er rett og slett ikke lekkert. Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen ønsker å se sånn ut. Det kan være greit å se forskjellen på en gutt og en jente ved å se på fasongen :p

7483048[/snapback]

Ikke alle ønsker å se tynne ut, men gjør det likevel. På samme måte som de som har litt for mye men ikke kan hjelpe for det.

Lenke til kommentar
Ikke alle ønsker å se tynne ut, men gjør det likevel. På samme måte som de som har litt for mye men ikke kan hjelpe for det.

7483236[/snapback]

Selvfølgelig, men jeg vil si det er en forskjell på å være naturlig tynn og ikke kunne noe for det, og å gå rundt og si man er feit når man absolutt ikke er det, og så ønske at man var tynn. Har flere venninner som er veldig tynne, men de ønsker det ikke selv og er født sånn.

Lenke til kommentar
Ja, forsåvidt, Steffy. Men jeg tror ikke du skriver på søknaden "Jeg søker trygd fordi jeg ikke gidder å arbeide", liksom.

7483253[/snapback]

Nei, men det hadde kanskje vært bedre, enn å dikte opp mange andre dårlig grunner og finne på rare argument.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

7483236[/snapback]

Har ei venninde som har ekstremt høy forbrenning, hun en tynn som en fyrstikk og spiser nesten hele tiden, hun har prøvd å gå opp i vekt de siste 2-3 åra men det har ikke fungert, litt rart egentlig, virker som en sykdom og mange tror hun har en spiseforstyrrelse, trodde jeg selv også i starten.

overhørte noen i går som snakket om at noen kompiser av dem hadde skaffet seg permisjon i et par måneder når de sa at de hadde vondt i ryggen...

Fatter ikke at folk gidder egentlig, systemene og sjekkene vi tar på folk skulle vert mye mye strengere og vanskligere

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Har ei venninde som har ekstremt høy forbrenning, hun en tynn som en fyrstikk og spiser nesten hele tiden, hun har prøvd å gå opp i vekt de siste 2-3 åra men det har ikke fungert, litt rart egentlig, virker som en sykdom og mange tror hun har en spiseforstyrrelse, trodde jeg selv også i starten.

Har et par slike venner som ikke klarer å legge på seg...de kan praktisk talt spise så mye de vill av hva de vill uten å legge på seg...litt uretferdig :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...