Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
pfft... Blir "mest aktiv i:    OT-baren" innen uken er slutt.

8694090[/snapback]

det er ikke så vanskelig. Av en eller annen grunn er det lettere å poste i OT-baren, uansett hvor aktiv du er i andre forum.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Tror det var en spammer på Nintendo-forumet med ganske likt navnet som deg, Vegard_, derfor assosierer eg det automatisk med han, litt rart :ermm:

8694141[/snapback]

Så det er bare pga. navnet? :p Da er det OK.

 

Man snakkes.

Lenke til kommentar
haha, jeg kaster mobilen min i fjeset på en fyr hele tiden. Jeg har enda ikke fått noen sprekk i skjermen. Kasta den alt jeg kunne på et fotball bane, måtte gå etter lyden(varm lima minnestikken fast, så den ikke datt ut).

8694298[/snapback]

Blir ikke den fyren irritert?

Lenke til kommentar
Godt jeg kan menysystemet på mobilen min utenat. Skjermen har fått seg en smell. :ermm:

 

 

8694273[/snapback]

 

åssen klarte du det?

8694281[/snapback]

Er sånn at mobilen min irriterer meg noe jævlig noen ganger, og det suger. Det som skjedde var at mobilen presset tålmodigheten til det ytterste. Da tester jeg skjermen til det ytterste. Lukket igjen og slo til noe jævlig hardt 4-5 ganger. Da jeg åpnet igjen så jeg at skjermen var full av sprekker og det var en svart "flekk" på skjermen. Med tiden har den svarte "flekken" vokst.

 

Sa til faren min at jeg hadde mista mobien i bakken. Trenger ny mobil enten skjermen er herpa eller ikke. Må ha en som ikke suger. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...