Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Fy faen! Avslørte lillesøsteren min i det hun skulle til å legge ut min personlige info til gud og hvermann på biip.no o.O Hun snoket på rommet mitt, og fant diverse info i skolekatalogen.. wtf?

8693906[/snapback]

Åhuff, vil jo ikke risikere å bli latterliggjort av kultureliten på biip.no. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Lukter jeg moroklump? :hmm:

8693934[/snapback]

hva lukter en slik en da?

 

 

 

 

 

:tease:

8693950[/snapback]

Vet ikke helt, men det lukter litt som.... en slags.. pai? :hmm:

Lenke til kommentar
Fy faen! Avslørte lillesøsteren min i det hun skulle til å legge ut min personlige info til gud og hvermann på biip.no o.O Hun snoket på rommet mitt, og fant diverse info i skolekatalogen.. wtf?

8693906[/snapback]

Åhuff, vil jo ikke risikere å bli latterliggjort av kultureliten på biip.no. ;)

8693957[/snapback]

 

Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

8693977[/snapback]

Jaja, er jo ille nok det. Kan jo risikere at noen setter deg opp som abonnement på et eller annet nyhetsbrev. :p

 

da kan det muligens stemme det ja :)

...Yey, la oss spise. :wee:

Lenke til kommentar
Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

8693977[/snapback]

Hvorfor skulle du bry deg om at folk vet hvor du bor?

8694005[/snapback]

 

Et ord: Bundy...

 

:p

 

Men uannsett, har liten lyst til å la den infoen ligge helt åpenlyst på nettet. Kan nok finnes uannsett, men likevel...

 

Du mener sikkert at eg har dårlige argumenter :ermm:

 

EDIT: Vegard_, rare greier, assosierer navnet ditt med en eller annen spammer :hmm: *slå seg selv i hodet med noe hardt*

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

8693977[/snapback]

Jaja, er jo ille nok det. Kan jo risikere at noen setter deg opp som abonnement på et eller annet nyhetsbrev. :p

8694019[/snapback]

Hva med menn med øks? :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...