Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er for at folk skal bli fin i hodet igjen 7482981[/snapback] Aka. Føle seg bedre. Slutt nå med det der, det er sant. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå har jeg lest Dr.Phil snakket deres i flere dager, så det er 1 ting jeg lurer på.Hvem er Dr.Phil? 7482978[/snapback] Det er et eller annet slags program på TVen der Dr. Phil hjelper folk med forskjellige problemer... Eller tar jeg helt feil nå?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå har jeg lest Dr.Phil snakket deres i flere dager, så det er 1 ting jeg lurer på.Hvem er Dr.Phil? 7482978[/snapback] *sukk* http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_McGraw Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dr. Phil er typisk amerikansk tv da. På lik linje med Ricky Lake. Mushi, lubben er jo en mellomting. Det finnes ikke bare tynne, feite og overvektige folk. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Unnskyld meg! Enten så er man tynn, eller så er man feit? Nei, den er ikke jeg ikke med på, ikke om noen hadde kasa penger etter meg. Jeg blir sint når folk sier sånt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ah, han der har jeg sett på TV, nå vet jeg hva det er ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg har en ting og si: DR. Phil er elendig!! Ser dere på den der søppla? Det er det verste programmet jeg har sett noen gang! Endret 12. desember 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har en ting og si: DR. Phil er elendig!! Ser dere på den der søppla? Det er det verste programmet jeg har sett noen gang! 7482996[/snapback] Du skal vel ikke være så veldig kritisk mot at andre ser det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg liker bedre jenter som har littegrann lubben mage enn de som er radmager egentlig. 7482947[/snapback] Jeg tror de fleste er enig i at "littegran lubben" slår radmager, ikke at det sier noe som helst. Hva med "littegran lubben" vs "littegran tynn"? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du skal vel ikke være så veldig kritisk mot at andre ser det 7483000[/snapback] Men hvorfor ser dere på det?? Jeg skjønner bare ikke at det er verdt og bruke tid på... Nei! Se heller på Jul I Svingen! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg tror de fleste er enig i at "littegran lubben" slår radmager, ikke at det sier noe som helst. Hva med "littegran lubben" vs "littegran tynn"? 7483005[/snapback] Jenter som sier de har litt å gå på, kan sier å være littegrann tynn. Det er kjekt om de har litt kvinnelige former, å at beina ikke stikker ut i alle kanter. Jeg vil helst kunne klipe i magen, uten å måtte slite for å ha noe å klipe i. Selvin, vi kom fram til at bare trygdede ser på Dr. Phil for å trøste seg selv. I vårt tilfelle, mushi. Endret 12. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Men hvorfor ser dere på det?? 7483007[/snapback] Det er interessant og jeg ser at amrikanere kan være normale ikkemellom også, men hovedsaklig ikke Dessuten er han flink og veldig motiverende. Neppe: you so funny. Går ikke på trygd. Endret 12. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Men hvorfor ser dere på det?? 7483007[/snapback] Det er interessant og jeg ser at amrikanere kan være normale ikkemellom også, men hovedsaklig ikke Dessuten er han flink og veldig motiverende. 7483020[/snapback] dr. phil, oprah, ricki lake og alle lignende programmer er bare propaganda EOD, skal dere diskutere phil og feithet mere så tar jeg meg en lur Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Neppe: you so funny. Går ikke på trygd. 7483020[/snapback] Nei, du går vel på bakken som alle andre, såvidt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Uansett. Jeg syns det er stygt med jenter som tynne/magre. Beklager om noen føler seg støtt av det, men det er rett og slett ikke lekkert. Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen ønsker å se sånn ut. Det kan være greit å se forskjellen på en gutt og en jente ved å se på fasongen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Damer, skal være sånn som Julie Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror de fleste er enig i at "littegran lubben" slår radmager, ikke at det sier noe som helst. Hva med "littegran lubben" vs "littegran tynn"? 7483005[/snapback] Jeg velger "littegran tynn". Finest med flat mage som ikke er syltynn istedet for en slapp liten ring som henger ut. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, jeg syns jo i grunn at jeg er litt feit. Så folk skal være tynnere enn meg. Haha Det finnes ingen mal.. men igjen, for tynt er ikke pent, det samme med veldig overvektig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, jeg syns jo i grunn at jeg er litt feit. Så folk skal være tynnere enn meg.Haha 7483065[/snapback] Jaaa, kjempe feit. Bare kjente vekta di moste beina mine. Var vel derfor du ble så stiv, siden du har så mye å bære på ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Uansett. Jeg syns det er stygt med jenter som tynne/magre. Beklager om noen føler seg støtt av det, men det er rett og slett ikke lekkert. Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen ønsker å se sånn ut. Det kan være greit å se forskjellen på en gutt og en jente ved å se på fasongen 7483048[/snapback] Enig Juliess!! Jentene skal ha litt, men ikke for mye! Radmagre jenter er ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg