Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Course you do. :p

 

Haha, ingen lærere har skrevet sånt om meg på tavla.

8693053[/snapback]

Ntåå, dakars.

 

Han var skikkelig fet. Han hoppet frem og tilbake på tavla, tegnet masse kule ting for å illustrere, og kunne masse unyttige ting.

Han fikk spørsmål om hvor mye jord det var på havbunnen, så satt han hele kvelden og fant ut et rimelig nøyaktig tall, og tok det i hodet. :O

Lenke til kommentar
Når jeg klipper i Audacity, fra én sang til den felles sangen med masse klipp, så blir de klippa jeg limer inn bare på venstre høyttaler, av en eller annen merkelig grunn. Og det høres så mongo ut, så da spiller jeg heller bare en sang på slutten av foredraget ^^,

8693016[/snapback]

Slitsomt det der. Du jo prøve å få noen andre til å klippe i Audacity? Kanskje det er noe galt med PCen din / oppsettet av Audacity?

8693069[/snapback]

Meh, jeg gidder ikke. Får brukt opp tiden min ved å spille en sang på slutten, så det blir bedre.

 

GarageBand er også teit, får ikke åpna .mp3-filer i det :/

Lenke til kommentar
skal alt her inni SO var relevant for noen?

8693095[/snapback]

Ja, for faen.

 

Det finnes ikke en levende sjel som ikke gir en lang faen i hvem jeg snakker med over MSN akkurat nå, så det er helt opplagt at du gjør det bare for å øke postcounten din i OT-baren, som om du tror det vil gi deg mer respekt på forumet, eller noe slikt.

Lenke til kommentar
skal alt her inni SO var relevant for noen?

8693095[/snapback]

Ja, for faen.

 

Det finnes ikke en levende sjel som ikke gir en lang faen i hvem jeg snakker med over MSN akkurat nå, så det er helt opplagt at du gjør det bare for å øke postcounten din i OT-baren, som om du tror det vil gi deg mer respekt på forumet, eller noe slikt.

8693129[/snapback]

 

skal vi roe oss litt ned :p?

Lenke til kommentar
Det finnes ikke en levende sjel som ikke gir en lang faen i hvem jeg snakker med over MSN akkurat nå, så det er helt opplagt at du gjør det bare for å øke postcounten din i OT-baren, som om du tror det vil gi deg mer respekt på forumet, eller noe slikt.

8693129[/snapback]

 

helt riktig! jeg lever for og få høyere postcount i OT-baren :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...