Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Vel, eg har bare vært her 2 uker eller noe, så det kan vel ikkje eg vite :p Fin prossesor, men ville ikkje C2D vært en et bedre valg med denne situasjonen i CPU-markedet? Hva GPU skal du kjøre på denne da?

8691325[/snapback]

Skal kjøre integrert i begynnelsen og det HK har det beste integrerte på markedet for tida. Har ikke bestemt meg for GPU enda. Men det er ikke noe hast. Skattepengene kommer ikke før i slutten av juni :p

Skal bli noe passivt kjølt AMD/ATI i hvertfall. Tåler ikke lyd.

C2D kunne sikkert vært et alternativ, men med det brikkesettet der så var det få HK å velge mellom til Intel. Jeg ville nemlig ha et strømgjerrig brikkesett, slik at jeg slipper masse bråkete vifter. :)

Uansett så tror jeg ikke det hadde vært den enorme ytelses-forskjellen i den prisklassen jeg har lagt meg.

 

edit: til intel.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woho, mutter er gretten!

 

1. Fordi pc'en hennes er fucka

2. Fordi internetten vår er treig, og at routeren er fucka.

3. Datamusa hennes er dårlig, jeg sier at hun kan kjøpe seg en ny en, de er da ikke SÅ dyre.

 

Så nå er mutter sur på meg, fordi internetten er treig og at routeren fucker seg opp. Jaja, blame meg, for det MÅ jo være min skyld at alt går på trynet når jeg sitter i SO, på msn og laster opp noe med en hastighet på maks 25kb/s.

 

De med datamusa, mutter har også en annen mus hu kan bruke, men den er det jo ikke snakk om å bruke, fordi den er litt dårligere enn den musa hu har nå. Da får man bestemme seg da, skal man bruke den musa som er litt dårligere, eller den som fucker seg opp, går tom for strøm hver halvtime og som er moden for utskifting uansett?

 

Men det er jeg som får skyllebøtta. Når ting ikke virker så er det nesten alltid min feil.

 

Jeg har også satt opp en egen bærbar til mutter, som virker 100%, men den kan vi jo ikke bruke. *Gleder seg til mutter kjøper seg ny pc* Da kan jeg ta over laptopen hennes, og jeg slipper å få skylda hvis noe er galt på pc'en hennes. OG, hvis vi bare fikk kjøpt en ny router som funker. Da kunne jeg ha sluppet klagingen til mutter om at det er noe drit å måtte restarte den routeren hver gang hu måtte bruke mailen.

 

:realmad:

Lenke til kommentar
Woho, mutter er gretten!

 

1. Fordi pc'en hennes er fucka

2. Fordi internetten vår er treig, og at routeren er fucka.

3. Datamusa hennes er dårlig, jeg sier at hun kan kjøpe seg en ny en, de er da ikke SÅ dyre.

 

Så nå er mutter sur på meg, fordi internetten er treig og at routeren fucker seg opp. Jaja, blame meg, for det MÅ jo være min skyld at alt går på trynet når jeg sitter i SO, på msn og laster opp noe med en hastighet på maks 25kb/s.

 

De med datamusa, mutter har også en annen mus hu kan bruke, men den er det jo ikke snakk om å bruke, fordi den er litt dårligere enn den musa hu har nå. Da får man bestemme seg da, skal man bruke den musa som er litt dårligere, eller den som fucker seg opp, går tom for strøm hver halvtime og som er moden for utskifting uansett?

 

Men det er jeg som får skyllebøtta. Når ting ikke virker så er det nesten alltid min feil.

 

Jeg har også satt opp en egen bærbar til mutter, som virker 100%, men den kan vi jo ikke bruke. *Gleder seg til mutter kjøper seg ny pc* Da kan jeg ta over laptopen hennes, og jeg slipper å få skylda hvis noe er galt på pc'en hennes. OG, hvis vi bare fikk kjøpt en ny router som funker. Da kunne jeg ha sluppet klagingen til mutter om at det er noe drit å måtte restarte den routeren hver gang hu måtte bruke mailen.

 

:realmad:

8691391[/snapback]

 

Hva vil du at vi skal si til det? :p

Lenke til kommentar
Hva vil du at vi skal si til det? :p

8691407[/snapback]

At det er urettferdig at mutter kjefter på meg, for alt mulig av datautstyr som ikke virker?

8691415[/snapback]

Stakkar... Det er urettferdig at mora di kjefter på DEG, for alt mulig av datautstyr som ikke virker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...