Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gah.

Pcn min ville ikke starte. Fikk bluescreen da jeg starta windows, med stop code:0x000000ed elns

Det er for "unmounteble boot disk".

Så kjørte jeg en diagnose på den, og der fikk jeg meldingen om at den var ødelagt, og grunnen var for mye risting.

WTF!? Pcn har stått stille hele tiden jo! Ikke rørt den en gang (etter forrige lan som begynner å bli lenge siden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

jeg syntes ikke det er rasistisk, men jeg syntes det er ulogisk. For at bulldog holder seg til bulldog og terrier til terrier, det skjer ikke, om en terriertispe har løpetid, og en bulldoghann er i nærheten, og de får muligheten til det, så parrer de seg. Eller er jeg helt på vidvanke her? ><

7482426[/snapback]

Han har rett på noen punkter, fullstendig galt på andre.

Lenke til kommentar
Hvilke punkter syntes du han har rett på. Jeg er til tider enig med ham, på andre, så ser jeg rart på ham, og til tider, krangler vi så busta fyker.

7482509[/snapback]

Vel, negere stammer hovedsaklig fra Afrika. Østasiater (foretrekker å ikke si "gulinger") stammer fra Asia. Det er da logisk?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det logisk. Men å si at de ikke skal blandes, eller flyttes, for de hører ikke hjemme der? Kanskje logisk, men samtidig veldig, veldig lite logisk.

7482530[/snapback]

På en måte trosser man de grunnleggende genetiske egenskapene man ved fødsel har fått, men det skaper jo ingen genetiske skader av å flytte på seg heller.

Lenke til kommentar
Nei, han hevder jo og at man lettere får skader under fødselen (tilbakestående, syndromer, konsentrasjons- og lærevansker, osv.) når all forskning tilsier at dette lettest oppstår om man driver med innavl, som da ville være det MOTSATTE?! Oo

7482547[/snapback]

Du har rett i det. Innavl er farligere enn at en nordmann og en afrikaner får barn.

Konklusjon: Vi e allj individa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...