Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slemme Norton blokkerte flash-plugin <\3

8688475[/snapback]

 

Norton!? Bare trøbbel med det :no:

 

jeg har verdens verste klasse. jeg sitter på bussen sammen med den mest tragiske gjengen siden the cast of csi miami.  jeg blir flau.

8688751[/snapback]

 

Hva med min klasse da? De fleste hater meg/misliker meg sterkt :( Og ingen av jentene er noe særlig fin heller :thumbdown:

Lenke til kommentar
Naiseee! Kom opp i 3mx. :love: I like.

8689814[/snapback]

 

Ååååh! Jeg vil også!

 

hvor ble det av DemoniZer? :(

8689840[/snapback]

 

Blaaarrrrgh! ...kranglekunder som tror de har rett når de har feil!

 

..jeg fikk is.. is og makrell i tomat.. :love:

 

..var tomme for makrell i tomat i dag.. og jeg spiser 2 bokser med det hver dag på jobben.. så fikk jeg det nå istedenfor.. :love:

Lenke til kommentar
Dere VK1 elever som er overlykkelig for ikke å komme opp i skriftlig, må ikke dere opp i muntlig da?

8689740[/snapback]

Jo, men er jo alltids noen som slipper begge deler :p

8689868[/snapback]

Nei? Nye reglene er at VK1-elever MÅ opp i en eksamen, enten skriftlig, eller muntlig. Slipper du unna skriftlig så er det bare å begynne å trene snakkeverktøyet.

Lenke til kommentar
Hva med min klasse da? De fleste hater meg/misliker meg sterkt :( Og ingen av jentene er noe særlig fin heller :thumbdown:

8689881[/snapback]

Velkommen til min verden

8689891[/snapback]

 

Så du har det akkurat likt...?

 

Mattetentamen i morgen :( Men heldigvis ble eg ferdig med regelboken i dag tidlig.

Lenke til kommentar

Stilen handlet om en nettbruker som var hyperhetero og kul, men så forelsker han seg i en gutt på nettet.

 

Tittelen var "Jeg, skinkerytteren." :!:

 

Shikaru: Er en del å gjøre for meg og, og nå har jeg fått meg dame og, så det går seint, men den tid kommer da vi får bruk for dine leet skillz.

Lenke til kommentar
Stilen handlet om en nettbruker som var hyperhetero og kul, men så forelsker han seg i en gutt på nettet.

 

Tittelen var "Jeg, skinkerytteren." :!:

 

Shikaru: Er en del å gjøre for meg og, og nå har jeg fått meg dame og, så det går seint, men den tid kommer da vi får bruk for dine leet skillz.

8689922[/snapback]

 

Haha.. den MÅ jeg lese!

Lenke til kommentar
Nei? Nye reglene er at VK1-elever MÅ opp i en eksamen, enten skriftlig, eller muntlig. Slipper du unna skriftlig så er det bare å begynne å trene snakkeverktøyet.

Greit :roll: Djeezez. Ikke ifølge hva vi har fått vite på skolen vår. Men om du sier det så.

 

Da er det bare bra det, jeg håper på engelsk muntlig.

Dessuten tror jeg ikke at jeg går VK1.. lol

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Hehe, holder faktisk på å skrive den inn på pc-en nå som jeg husker den, får jo ikke tilbake oppgavene.

 

Er liksom første kapittel i en kjærlighetsroman, tror ikke jeg orker å skrive resten, dog. :!:

 

Og Sirslask, dessverre ingenting på deg i dag. :/ Kirby kan alltids dra på besøk.

Lenke til kommentar
Stilen handlet om en nettbruker som var hyperhetero og kul, men så forelsker han seg i en gutt på nettet.

 

Tittelen var "Jeg, skinkerytteren." :!:

 

Shikaru: Er en del å gjøre for meg og, og nå har jeg fått meg dame og, så det går seint, men den tid kommer da vi får bruk for dine leet skillz.

8689922[/snapback]

Åh, herre gud :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...