Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen, folkens! Jeg fant nettopp ut at jeg har 72 timer fravær totalt. :)

Jeg må så skjerpe meg til våren ^^

Det meste er fransk, norsk, og engelsk, da. Som er de beste fagene mine.

Hm. Oh well. ^^

7482309[/snapback]

72 timer oO

sikkert en del dager som er ført opp som timer da hvis dere bruker fronter

selv har jeg bare en dag (4økter) fravær

Lenke til kommentar

Vi bruker ikke fronter, vi bruker it's learning, men jeg har en mistanke om at de har ført det op på enkelte fag når jeg har vært vekke i studieøktene før/etterpå.

Bortsett fra geografi, der tror jeg at det stemmer. Eller. Egentlig vet jeg at det ikke gjør det, men læreren er en liten hore, og jeg hater henne, og jeg tror jaggu hun hater meg tilbake :)

Men jeg syntes det er sært, fordi de har FJERNET seks dager jeg var vekke fra skolen, fordi jeg fikk det gyldiggjort, er det ikke fantastisk? :D

Lenke til kommentar
Har link til et bilde av henne hjemme, hvor hun er i dusjen :p

7482283[/snapback]

Sikker på at du ikke blander med kjerringa te konradi?

7482299[/snapback]

Nei, såklart ikke. Dama til konradi er lubben.

7482346[/snapback]

I så fall krever jeg at du sender det til meg på en PM!

Lenke til kommentar
Rasehygiene, samfunnet og religion er mye som opptar meg. Rasehygiene; jeg mener at hver rase er tilnermet et område, de nordiske i nord, og negerene i Afrika. Det er en grunn for at de har svart eller mørkere hudfarge enn oss, fordi de er ment til å tåle sol bedre, og da sier det seg selv at de ikke hører hjemme her siden dette er norden, og her er det mye mindre sol og mindre temperatur. Bulldog og terrier er to forskjellige hunderaser, de holder seg stort sett til hverandre, terrier med terrier, bulldog med bulldog, naturens eksempel på at hvite med hvite, negere/gulinger med negere/gulinger. En av mange ting som gjør meg litt sur er når jeg ser en neger som er sammen med i hvit ei, det er heller ikke helt risikofritt, siden sjansene for skader på fosteret ved raseblanding er mye større enn renrasede, også immunforsvaret og hele greia er i større risiko for å bli svekket/skadet ved raseblanding, ergo: sjansen er mye større for å få et barn som er hemmet eller har lærevansker, hjernesykdommer osv. ved raseblanding. Jeg er selv mot raseblanding, og det finnes ikke noe rasistisk med det, siden å holde raser rene ikke har noe negativt å si for noen av partene. Vis noen har lest rasismeparagrafen finner de ut at jeg ikke er noen rasist.

jeg syntes ikke det er rasistisk, men jeg syntes det er ulogisk. For at bulldog holder seg til bulldog og terrier til terrier, det skjer ikke, om en terriertispe har løpetid, og en bulldoghann er i nærheten, og de får muligheten til det, så parrer de seg. Eller er jeg helt på vidvanke her? ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...