Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat det vet jeg ikke så lettlest ut men hvis man er vant til å lese å leser godt så hopper man ofte over slike feil.

8680874[/snapback]

Ja jeg må si at det virkelig ikke er noe vits i å sette tegn siden alle jo lett greier å lese det jeg skriver å dessuten så er jeg skikkelig lat det er like greit å skrive sånn som dette her synes jeg

 

at folk med hjerne og en smule omtanke for sine medforumlesere faller ikke inn meg i hvert fall ikke kom her og si at skrivingen min er det noe feil på

Lenke til kommentar
Folk skriver som de skriver, og det er vår plikt til å rette på de som skriver som de skriver som tards.

8680861[/snapback]

 

:nei:

 

Folk skriver som de gjør, det er vår plikt å rette på de.

 

som om som på de om som om.. *vondt å lese*

 

---

 

EDIT:

 

boyeminem: Vil du jeg skal lære deg forskjellen på når du skal bruke "å" og når du skal bruke "og"?

8680883[/snapback]

 

Jeg har den i hodet men er ikke like vant til å bruke den men jeg synes jeg har skjerpet meg på det punktet.

Lenke til kommentar
Ja jeg må si at det virkelig ikke er noe vits i å sette tegn siden alle jo lett greier å lese det jeg skriver å dessuten så er jeg skikkelig lat det er like greit å skrive sånn som dette her synes jeg

 

at folk med hjerne og en smule omtanke for sine medforumlesere faller ikke inn meg i hvert fall ikke kom her og si at skrivingen min er det noe feil på

8680901[/snapback]

Og der forlenget du livet mitt med mange år og gav meg mageknipe...

:rofl:

Lenke til kommentar
boyeminem: Vil du jeg skal lære deg forskjellen på når du skal bruke "å" og når du skal bruke "og"?

8680883[/snapback]

Jeg har den i hodet men er ikke like vant til å bruke den men jeg synes jeg har skjerpet meg på det punktet.

8680911[/snapback]

Virkelig?

 

L4r5: Da kan du gi meg en whiskey som takk. :cool:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg har den i hodet men er ikke like vant til å bruke den men jeg synes jeg har skjerpet meg på det punktet.

8680911[/snapback]

Eg er redd du innbiller deg saker og ting.

8680938[/snapback]

 

Greit..

 

så: skal vi gå videre å ikke diskutere mine skrivefeil m.m?

 

eller sitter alle her idag å venter på at jeg skal skrive et kjeempedumt innlegg å få noe mer på meg?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...