Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det var kjempeflott, Eplefe. :)

8680358[/snapback]

 

Mmmhmmm! :love:

 

boyeminem: Dyslektiker? Hvis ikke, kom deg på skolen!

8680322[/snapback]

Nå tror jeg de fleste er ferdige for idag...

8680336[/snapback]

 

nei: er ikke dyslektiker men er slapp og forkjølet

 

det virker inn på tastaturhendene osv.

 

men hvorfor tror du jeg er dyslektiker?

host gjerne opp en forklaring for den tror jeg blir morsom å lese

8680365[/snapback]

 

Du er slapp og forskjølet hele tiden du altså? For jeg har enda ikke sett deg skrive nogenlunde "normalt".

 

Jeg tror du er dyslektiker fordi du skriver som en.

 

..forresten.. når du ikke sitter på PC-en, bytter du da ut tastatur-hendene (som jeg gjerne vil se et bilde av) med vanlige hender?

8680483[/snapback]

 

Nei engangstilfelle.

 

om jeg er så ille tror jeg ikke noe på men hvis du synes det så SLUTT å les postene mine da vel...

Lenke til kommentar
Du har ikke tenkt å begynne med en gang, ser jeg.

Ikke vær så slem da!

 

Nei det er sant, folk med dysleksi kan ikke skrive i det hele tatt. De er evneveik som burde bli gjemt bort i en hule.

Noen av de har andre kvalitet, som å se utrolig kjekke ut.

8680534[/snapback]

 

Jeg har en i min klasse som har dysleksi og et annet problem:

pipestemme han klarer å skrive relativt greit å klarer seg ganske bra i forhold til hva som kreves på skolen nå om dagen.

 

(bedre skrevet?)

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Jeg har en i min klasse som har dysleksi og et annet problem:

pipestemme han klarer å skrive relativt greit å klarer seg ganske bra i forhold til hva som kreves på skolen nå om dagen.

 

(bedre skrevet?)

8680570[/snapback]

Nei. Dette hadde vært riktig:

Jeg har en i min klasse som har dysleksi og et annet problem: pipestemme. Han klarer å skrive relativt greit, og klarer seg ganske bra i forhold til hva som kreves på skolen nå om dagen.

 

Eplefe: FYYY! :no:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...