Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Psykolog eller yoga 7481811[/snapback] Vel. Det sto i jobbannonse at de krevde at søkere hadde en god mental hygiene? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Mental hygiene? :!: Høres ikke mental helse eller tilstand bedre ut? Edit: betyr kanskje ikke det samme. Likte i hvert fall ikke ordet. Endret 12. desember 2006 av Matias Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I dag ble jeg med i Pure Pwnage Gaming Army Kosta meg 20 dollar, men får et tøft millitærmerke av metall Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Google it? 7481819[/snapback] the science of maintaining mental health and preventing the development of psychosis, neurosis, or other mental disorders. Jaha, ja. Blæ, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm... Sove, drikker mer vin, spiller mer WoW eller lese bøkene av Ajax om igjen? Alltid like kos å lese om ongange i gadå og maktå på straen og johanna og broremann og pitter og marton etc. good times... selv om det frister å lese om ørnøye også... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 søren, jeg må døgne inatt for å bli ferdig med framføringa mi =( har ikke no lyst. er veeeldig trøtt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror jeg skal prøve å sove nå kanskje. Eller ligge her å fundere på hvorfor alle interessante jenter enten har type eller går og holder seg og venter i årevis på drømmeprinsen, eller virker interessert, men så, som vanlig, når man blir interessert i henne igjen, så oi. Nei, det var visst ikke noe... *ignored for life* Jippi! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva? Er ikke dama du holder på med interessert? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Neh, søte nerdina virka ganske så interessert, og vi har så mye til felles og alt mulig, men så helt uten videre, nei, nå har visst interessen dabba helt bort hos henne. Just my luck... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Luremus Er urettferdig at jenter skal få lov til å holde på sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja... Og det skjer hele tiden. GG verden.... Er det rart jeg drikker? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kan jeg få en øl? Trenger det veldig akkurat nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hun er sikkert bare litt forvirra stakkar edit: jeg kunne også ha tenkt meg en koseøl nå Endret 12. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Forvirra? Vel, venninnene hennes sier hu ikke har noe særlig interesse av å snakke med meg lenger *gi øl til mushi og PepsiCo* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 *gi øl til mushi og PepsiCo* 7481859[/snapback] *si neitakk, fordi jeg har knipsa piller* Er så forbanna på dame-idealet idag. Kommer aldri til å bli tynn. Jeg må anlegge anoreksi snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei! Ikke gjør noe med deg. Jeg liker deg som du er! Drit i idealet, det gjør jeg Bare frustrerende at alle jentene jeg finner som sier de gjør det også, egentlig ikke gjør det. "Åh, jeg digger det at du er deg selv og ikke vil følge strømmen, men jeg kan ikke bli sett sammen med deg av nettopp denne grunn, så jeg tror jeg bare skal fortsette å svare på en av meldingene dine noen ganger i uken og fortsatt skal ignorere deg for fulle fem når vi møtes på skolen* jippi, fra hei til silencio... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Forvirra?Vel, venninnene hennes sier hu ikke har noe særlig interesse av å snakke med meg lenger *gi øl til mushi og PepsiCo* 7481859[/snapback] *drikke øl* ho hørtes ut som ei sånn fjortissjente som ikke kan se etter riktige kvaliteter i folk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er så forbanna på dame-idealet idag. Kommer aldri til å bli tynn. Jeg må anlegge anoreksi snart. 7481860[/snapback] Kanke anna enn å signere det, jeg. Faen ta skjønnhetstyranniet, rett og slett! *hente seg øl* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Nei!Ikke gjør noe med deg. Jeg liker deg som du er! Drit i idealet, det gjør jeg 7481862[/snapback] Klarer ikke. Har fått for meg at blir jeg tynn, blir jeg fin igjen. Men det kommer aldri til å skje, derfor lever jeg i håpet. EDIT: jeg vil ha øl! *pille* Endret 12. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg