mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Slo i den, også døde den Fant et bilde, så nå får han bli fornøyd Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Datasmurf er helt vill etter RPP. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tør jeg prøve sova og satse på at jeg klarer komme meg opp i morra? (Sjøl om jeg ikke har klart det på over ei uke nå, uansett leggetid) Bah, så inni helvettes møkkatrøtt. Bajseskoledrit. Skjer i SO? (: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skjer i SO? (: 7481651[/snapback] mushi banker mobilen sin / Jeg er aggresjonsterapeut Jeg sov to timer natt til i dag (6-8), og begynner allikevel ikke å bli trøtt. Lurer på hvordan jeg skal klare å stille døgnrytmen min. Sov, men legg vekkerklokken langt una sengen, så du må stå opp for å slå den av. Evt. få noen til å ringe deg, og prate til du har stått opp og er våken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg skriver framføring som jeg skal ha i første time imorra. har hatt 4 uker og fri hver fredag får å gjøre den. jeg fant akkurat ut hva jeg skal ha om tror jeg må døgne for å klare stå opp imorra Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sov, men legg vekkerklokken langt una sengen, så du må stå opp for å slå den av. Evt. få noen til å ringe deg, og prate til du har stått opp og er våken. 7481659[/snapback] Funker ikke Jeg har -fire- vekkerklokker og et veldig tungt sovehjerte når jeg ikke burde ha det. Elns. Må uansett vaske klær og sånn. Ska være med clvn te Halden etter konsert morra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) NgZ, jeg sov fra 5 til 7 eller noe Men jeg satt og drakk / reparerte også da. Noe jeg gjør nå og. Skal bli moro. Er jeg på vei til å bli alkis? Interessant. *skylde på depresjoner og desember* edit: ang. hva som skjer i SO så maser jeg på mushi om fler bilder i RPP og titter på dildoer Endret 12. desember 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg legger meg nå. Nattanusipanna til de som vil ha det o.l. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) edit: ang. hva som skjer i SO så maser jeg på mushi om fler bilder i RPP og titter på dildoer 7481684[/snapback] Fant du noen bra til mushi? bazukh: Må være utsovet på konsert da. Lite søvn+alkohol=lite utbytte av biletten. Hva slags konsert? Kjenner til sovehjerte og diverse (ødelagte) vekkerklokker. DemonFudge: Trodde først du skrev nattamarsipan. Må snart legges inn på avvenning for sukkeravhengighet tror jeg. Natta, btw. Endret 12. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Fant du noen bra til mushi? 7481699[/snapback] Seff DemonFudge: Trodde først du skrev nattamarsipan. Må snart legges inn på avvenning for sukkeravhengighet tror jeg. Natta, btw. 7481699[/snapback] Jeg strodde det sto natt-anus-ipanne Endret 12. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 bazukh: Må være utsovet på konsert da. Lite søvn+alkohol=lite utbytte av biletten. Hva slags konsert? Kjenner til sovehjerte og diverse (ødelagte) vekkerklokker. 7481699[/snapback] Det funka da bra på Maiden, men da var jeg jo også våken fordi jeg var så forbanna gira Da minus alkoholen, men.. det ska jo ikke bli altfor mye alkohol da (; Skal på Cradle of Filth-konsert på Rockefeller (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 *misunne bazukh* Jeg vil også på CoF, og så være med clvn til Halden... Vel, vil vel kanskje mer være clvn og ta med meg deg til Halden, men ok Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Og hva diskuteres det? .. Eh Iron Maiden, dildoer og mobiltelefoner? Bladde bare kjapt igjennom og det var noe av det første jeg la merke til edit: Leif. Endret 12. desember 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) *misunne bazukh* Jeg vil også på CoF, og så være med clvn til Halden... Vel, vil vel kanskje mer være clvn og ta med meg deg til Halden, men ok 7481738[/snapback] Hoho, jeg er heldiiig Og hva diskuteres det? .. Eh Iron Maiden, dildoer og mobiltelefoner? 7481757[/snapback] Jepps ---------- Edit: Jeg har nr te Tore Renberg, og ska ringe han ang særemnet mitt. Åh, så gøy og skummelt på én gang! Mihi ^^ Edit2: Altså, ikke ringe han nå, men.. når jeg har fått lest bøkene Endret 12. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvem er Tore Renberg? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvem er Tore Renberg? 7481792[/snapback] Tore Renberg er født i Stavanger i 1972. Han debuterte i 1995 med kortprosasamlingen "Sovende floke", som han fikk Tarjei Vesaas' debutantpris for. Flere av Renbergs romaner er oversatt til tysk, fransk og svensk. Renberg har også skrevet for film og TV. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvem er Tore Renberg? 7481792[/snapback] Det er han jeg har særemne om. Tore Renberg (: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 *misunne bazukh* Jeg vil også på CoF, og så være med clvn til Halden... Vel, vil vel kanskje mer være clvn og ta med meg deg til Halden, men ok 7481738[/snapback] Forumet ligner jo en eneste stor dating-tjeneste for tiden. Men jeg køyer nå, så fort jeg har funnet et program som kan gi den gamle harddisken min en skikkelig opprenskning. Den lager rare lyder nå. Nattinatt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Forumet ligner jo en eneste stor dating-tjeneste for tiden. 7481800[/snapback] Sånt er da bare kos ---------- Hva faen er mental hygiene? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva faen er mental hygiene? 7481809[/snapback] Psykolog eller yoga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg