Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Haha. Læreren min driver og syter fordi jeg tar med meg en kaffetermos på skolen hver dag og drikker ved pc-en. "Ikke drikk ved pc-en, Rebecca" - neivel *sette vekke pc-en* "Men... Du skal bruke den nå." - okei. *hente pc-en* "Men du kan ikke drikke kaffe med den!" - jo, jeg KAN. EDIT: Og jeg er fortsatt favoritten hans Endret 23. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Haha, velger kaffe fremfor PC-en Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg kan ikke utnytte pc-ens bruksområder uten kaffe. Da bruker jeg en som pute. EDIT: mrbjoerns og min historie! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en dag da Eplefe, mrbjoern og NgZ gikk en tur i skogen. Da møtte de SnittLeif. SnittLeif hadde nettopp vært og hentet en kanin til en venninne, da mrbjoern slengte ut kondomet han hadde gjemt i lomma. Kaninen ble ganske redd, så den fløy av gårde, men NgZ og Eplefe omringet den, og da hoppet den ned i den store vesken til Eplefe, der hun fikk problemer med å finne den igjen. Men mrbjoern fant den. Etter mye strev fikk de puttet bånd på kaninen, som nå prøvde å spise på kondomet som mrbjoern hadde dratt over en løvetann. SnittLeif prøvde desperat å ta fra kaninen planten, fordi han trodde kondomet var giftig. Men kaninen spiste opp kondomet før Snittleif rakk å ta den. Så Snittleif åpnet munnen på kaninen og puttet den lille hånden sin inn for å dra det ut. Han fikk tak i det før kaninen rakk å svelge, og sto der med et fuktig kondom i hånden. Da kom Bundy rundt hjørnet og fikk øye på kaninen og kondomet, og sa: ”Står dere her og tøser med kaninen!? Også har ingen sagt noe til meg FØR?” øynene hans videt ut og ga et sjokkert uttrykk. SnittLeif prøvde desperat å forklare, men fikk ikke ut noenting, bare stammet frem noen usle vokaler. Bundy lo og sa "Nybegynner, eller? La meg vise dere hvordan det gjøres", han gikk bort og tok kondomet og gjorde noe som ikke kan skrives her. For det er i mot retningslinjene. Mens Snittleif, eplefe og mrbjoern så på, stive av skrekk. Da Bundy var ferdig, så han ned og mumlet "Svarte, hvor er det blitt av kondomet?", og den lille fargen som var igjen i ansiktene til SnittLeif, NgZ og Eplefe forsvant. Alle raste til for å hjelpe den stakkars kaninen som lå der, skamslått og missbrukt. Mens Eplefe, NgZ og Snittleif hjalp kaninen, begynte mrbjoern å lete etter kondomet som bundy hadde mista. Eplefe fant en liten bit gummi under halen til kaninen og tenkte at kondomet hadde sprekt, men da hun dro i det så var det ganske seigt og rart, det viste seg at det ikke var gummi men en blanding av sperm og blod. Hun fikk et lett grønnskjær i ansiktet, og så på Bundy. "Jeg tror.. kondomet sprakk". Bundy begynte å gråte og skrike "NEEEI! Jeg kommer til å dø av AIDS”. Mens Bundy hylte å bar seg fortsatte mrbjoern å lete etter restene av kondomet. Men det viste seg at kaninen hadde spist det som var igjen. NgZ stirret lamslått på kaninen. "Hvorfor spiser den latexen?", men både SnittLeif, Eplefe og mrbjoern var for lamslått til å gjøre noe, så SnittLeif satte seg i bilen sin og kjørte Bundy til legen, og sa at de andre skulle passe på kaninen mens han var borte. Den stakkars kaninen var jo blitt alvorlig skadet! NgZ var fremdeles for lamslått til å gjøre noe, så det var mrbjoern og eplefe som måtte passe på. Eplefe tok opp en flaske vann fra vesken sin, samt bandasjer, smertestillende salve og teip (du ville blitt overrasket over alt hun har i vesken sin), og begynte å stelle den stakkars kaninen. ”Hva er teipen til”, spurte mrbjoern.. "Vet du ikke hva teipen er til?" Spurte eplefe forskrekket."Nei, burde jeg det?" Sa mrbjoern"Hvis du ikke vet det, trenger du ikke å vite det!" sa eplefe morskt. "Please, si det da! Det er noe ekkelt, ikke sant, IKKE SANT!?" ropte mrbjoern ivrig. ”Nei, lille venn, det er ikke ekkelt. Det er bare det at alt kan fikses med duckttape. Bare spør Marley”, sa Eplefe med et smil. ”Men selvfølgelig, man kan gjøre mye annet.. gøy med duckttape” Eplefe smilte. ”Gøy ja”, tenkte mrbjoern. ”Hva for noe gøy kan det være?” Men han bestemte seg for å la de perverse fantasiene sine ligge. Dette gjaldt jo faktisk livet til en kanin. Eplefe teipet sammen kaninen med bandasjer og hele pakken. ”Sånn, det var ikke verre enn litt smerter etter..” hun bleknet igjen ”penetrasjonen” hvisket hun. SnittLeif kom tilbake og så fra den lille kaninen som nettop var blitt gaffa, til sølvteipen som lå i fanget til eplefe. "Hva skjer her?" sa han. "Dere skulle passa på det stakkars dyret, ikke leke med det!" mrbjoern og eplefe så ned i bakken. "Unnskyld, det var ikke meningen." sa de i kor. Snittleif bøyde seg ned, tokk opp teipen fra fanget til eplefe og sa. "Det ser da ut til at kaninen har det bra. La oss ha det litt gøy!". Derifra var det kun en vei det kunne gå, og før solnedgang var de på vei til dyrelegen, mens SnittLeif kjeftet på NgZ ”du kan jo ikke RIVE av gaffateip, din idiot!” og NgZ unnskyldte seg og sa ”Jeg fikk panikk, jeg trodde den skulle spise meg!” mrbjoern så skeptisk på ham og sa ”Spise deg? Den er like stor som foten din!”.. Foten ja, mens snittleif, eplefe og mrbjoern hadde det litt "gøy" noen timer senere klarte mrbjoern å skade foten. Så det ble en liten tur innom legevakta også. NgZ var også sur fordi han ikke hadde fått bli med på moroa. Så mens NgZ kjeftet, mrbjoern holdt en ispose (som eplefe hadde liggende i veska), og Snittleif kjørte. Satt eplefe med en hud/hårløs kanin på fanget. ”SnittLeif, du kan jo bare si til venninna di at kaninrasen er sånn, da”, mumlet Eplefe angående det lille hårproblemet deres. SnittLeif så ut som han var på randen til å bryte sammen i stille gråt, så hun fant det best å bare være stille. "Kanskje han burde legges inn på psykiatrisk avdeling? Det var jo en ganske stor påkjenning det der." mumlet mrbjoern i øret til eplefe... En tur hos dyrlegen, et legevakt besøk og noen røykepauser senere var de på vei hjemover til Eplefe, der de skulle ta seg et par øl og dele noen flasker vin og kanskje drikke en halvflaske vodka for å få roet nervene etter en tøff dag. Eplefe bandt kaninen i blomsterbedet, der det var mye løvetann kaninen kunne meske seg med og satte ut litt vann til den. Etter en stund ble de godt bedugget og de koste seg med diverse drikke utover natta. Noen øl/vin/vodka/brus senere begynte det å lysne Alle sammen gikk ut for å se til kaninen. Hele blomsterbedet var ødelagt og ved husveggen lå en kanin, og en bundy. "Kjørte ikke jeg deg hjem i går?" sa en sørpefull SnittLeif. "Hjem?" sa bundy "Jeg har da for faen ikke noe hjem! Dessuten var jeg ikke ferdig med kaninen!" snøftet bundy. "Ferdig?" sa eplefe bekymret. "Mener du at du har…?" Eplefe sin stemme snakket mest for seg selv, hun var redd for kaninens liv og levnet. Det faktum at hun var brisen gjorde ikke panikken for kaninen mindre. "Bundy, vær så snill og si at du ikke har gjort det igjen? Du er virkelig syk!" sa hun med sløv stemme. "S-s-syk? Det at jeg røyker hasj av og til gjør meg vel ikke til en sjuking?" Mens bundy prøvde å bortforklare det han hadde gjort, kommer JoachimR innom, for å klage på gramatikken og språkbruken til mrbjoern. ”Gå vekk, Joakim, du har ingenting å bidra med her”, sa SnittLeif og dro frem lyssabelen sin fra jakken. Eplefe styrtet bort til kaninen for å se hvordan det gikk med den. ”Den er død”, hvisket hun stille. Joakim rygget bakover, det virket som om han var redd for Snittleif. Mens Snittleif jagde bort Joakim satt eplefe, NgZ og mrbjoern rundt kaninen å gråt. "Det var jo synd." sa bundy som nettopp hadde kommet bort til dem. Eplefe ga Bundy et truende blikk ”Gå og sodomiser deg selv med en pinne, så snakkes vi på MSN senere”. Bundy nikket ivrig og løp bortover mot skogen. Eplefe, NgZ og mrbjoern fant ut at de burde begrave kaninen, så de fant en spade, noen steiner og en 5kg pakke med jord fra plantasjen. Ikke lenge etter at de hadde begynt å grave hørtes noen forferdelige skrik fra skogen. "Det er bare bundy." sa eplefe oppgitt. Ingenstedsfra (eller faktisk ut av leiligheten til Eplefe) kom Glint og begynte å spre om seg med mp3-filer, noe som endte i en slosskamp for å få de beste, da Glint, julenisse som han er sa ”Rolig nå, det er nok til alle” og halte enda flere mp3er ut fra vesken sin. Alle sto målbundet og beundret tatoveringene hans, da Psilocybe hom skatende nedover veien "Hva faen glint!" ropte han, samtidig som han strevde med å holde seg på brettet. "Det er JEG som har tatoveringer, og det er JEG som har de kuleste mp3 filene!" Glint så bare dumt på Psilocybe mens han sa. "Jeg kan da ha tatoveringer jeg og?" "Ikke faen!" ropte Psilocybe. Mindreverdighetskomplekser, anyone? "Og hva er det dere har gjort med Bundy? Nå står han oppe i skogen og koser med en jævla pinne!" Glint strøk en rolig finger over Psilocybes armer ”Dine tatoveringer er minst like kule som mine, altså” og smilte. Psilocybe roet seg ned og ga Glint en klem, før de tok med seg noen mp3-filer og skatet sammen for å se Invader Zim-episoder på Psilocybes WoW-laptop. Det blir nok noe mer enn bare filmer når de to er sammen, tenkte mrbjoern. (Men vi trenger ikke snakke mer om det) Noen minutter senere kom en sliten Bundy tilbake fra skogen. "Pinner ja, mye bedre de jeg har hjemme." mumlet han missfornøyd. "Se her Bundy, kaninen er død!" sa Eplefe halvkvalt. "Død...?" Bundy livnet til og vandret mot mrbjoern og eplefe som sto over kaninens fremtidige grav med spader. NgZ slo Bundy i magen med en spade "Bundy! Tøsing er ikke lov lengre, og det VET du! Så ligg unna det stakkars dyret nå" ”Men jeg skal jo bare ha det litt gøy! Litt nekrofili har da aldri skadet noen?” Dette ble for mye for Eplefe, så hun og mrbjoern gikk inn for å roe nervene. NgZ ble stående igjenn utenfor. "Ditt perverse svin!" ropte han. "Dra dit hasjen gror!" Hasj, Bundy smakte på ordet. "Ok, jeg drar." sa han med et smil om munnen. "Hvis DU betaler flybilletten." NgZ tømte gladelig lommeboken for å få Bundy ut av historien så fort som mulig. Eplefe satt nå inne og lærte mrbjoern å shotte tequila, med den unnskyldningen at ”alder betyr ingenting, det er jo ganske greit å være klar til russetida og bli vant med alkohol vel?” sa hun og helte opp nye shots til dem begge. Etter en lengre diskusjon ble Bundy og NgZ enige om at NgZ skulle betale en flybilett til langtvekkistan. Hva slags billett sa ikke bundy noe om, så det ble en enveis billett med El-cheepo airlines. Inne hos Eplefe satt en ganske omtåket mrbjoern. Rundt om på gulvet lå det små hauger med oppkast. Tequilla var vist ikke bra for en 14-åring som mrbjoern. Og fighten mellom Snittleif og Joakim, la oss bare si at Snittleif ligger på sykehuset og at Joakim sitter i varetekt. Og da alle var kvitt Joakim, Bundy, og mrbjoern lå i fosterstilling og halvgråt, kan man ikke si annet enn at det var en veldig vellykket tur i skogen. Bortsett fra for kaninen. Og snipp snapp snute, så var eventyret ute CASTING: mrbjoern "Balle!? Vi har glemt å gravlegge kaninen!" bundy "Den trenger da ikke å gravlegges, vi kan jo, eh, leke med den?" eplefe "En tequilla til?" snittleif "rolig nå bundy, vi skal bare en tur til legevakta, og politistasjonen etterpå" NgZ "Du skal ha HVOR MYE for en flybillet til afrika?" JoakimR "Det er masse skrive og gramatiske feil her, men det kan vi se på efterpå" Kaninen "pip pip piiiip" Endret 23. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ttly Jeg hopper av og på som en jævla sprettball her. Drittnett, drittnett! Jeg skal knekke fingrene til IT-ansvarlige. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ttly Jeg hopper av og på som en jævla sprettball her. Drittnett, drittnett! Jeg skal knekke fingrene til IT-ansvarlige. 8678500[/snapback] Bruk kabel Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ttly Jeg hopper av og på som en jævla sprettball her. Drittnett, drittnett! Jeg skal knekke fingrene til IT-ansvarlige. 8678500[/snapback] slik har det vært her i over et halvt år... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 JA, for alle de ble IKKE stjålet/ødelagt i løpet av det første halve året? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En dag skal jeg sende brev til alle som har bidrat til den elendige helseordningen vi har i Norge i dag! Var inne til røntgen 30. april... svaret skulle komme iløpet av tre dager til min fastlege. Så har jeg ringt å etterlyst dette 4 ganger siden da, sist i dag. I dag forteller deg meg at de kom 5. mai og at det var rart at jeg ikke hadde hørt noe. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 JA, for alle de ble IKKE stjålet/ødelagt i løpet av det første halve året? 8678510[/snapback] Stjeler folk TP-er? Pathetic.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) I know. Men de gjør det fordet. Det koster dem 20-50 kroner å kjøpe en selv, men det er lettere å ta skolen sine >< EDIT: Jeg fikk merkelig lyst på Kinderegg nu. *tusle ned på butikken* Endret 23. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er alltid nok TP-kabler liggende rundt, du må bare lete litt Man må nesten ha ting via kabel...det er...kabel liksom <3 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I know. Men de gjør det fordet. Det koster dem 20-50 kroner å kjøpe en selv, men det er lettere å ta skolen sine >< EDIT: Jeg fikk merkelig lyst på Kinderegg nu. *tusle ned på butikken* 8678542[/snapback] Jeg er sulten, tar du med noe mat? *kaste VISA etter* Det er alltid nok TP-kabler liggende rundt, du må bare lete litt Man må nesten ha ting via kabel...det er...kabel liksom <3 8678545[/snapback] Mhm.. kabel Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og en flott dag er det. Champions League-finale i kveld Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og en flott dag er det. Champions League-finale i kveld 8678597[/snapback] Fysj og æsj Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du og biril får ordet kabel til å høres så skittent ut! XD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og en flott dag er det. Champions League-finale i kveld 8678597[/snapback] Stemmer! Må lese meg ihjel før den tid. ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og en flott dag er det. Champions League-finale i kveld 8678597[/snapback] Du heier vel på Liverpool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg