Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådløst nett hos naboen suger hest..jeg måtte det en periode mens jeg flyttet abonnementet mitt til ny leilighet. Fikk sånn max 20-30% signalstyrke, og ble konstant kobla ned og opp igjen, og var jeg heldig fikk jeg 10-12kbps ned hastighet på natta. Tror det var en bedrift ellernoe, for den sto usikra 24/7, men hadde bedriten hastighet på dagtid og utover ettermiddagen. På kvelden og i helgene gikk det tålig greit, men mista ofte forbindelsen mens jeg surfa..umulig å spille WoW da for å si det sånn. Noen ganger tok det mange minutter å laste ned en liten email.

Lenke til kommentar

Kanskje du vil. Jeg kan prøve å fortelle. :p

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vi var på vei til Sandefjord sankthanshelga fordi pappa skulle dømme håndballcup (Det skal han forsåvidt og i Sankthanshelga). Så sovnet jeg i bilen på vei, og under en pause så gikk jeg i søvne, og gikk til Sandefjord sentrum. Der våknet jeg, og friket ut, og ringte deg og sa hvor jeg var, så kom du og hentet meg.. Da vi kom hjem til deg, trodde pappaen din at du hadde skiftet fil, og ble overlykkelig, og jeg baer sovnet igjen. Så sa han noe som jeg ikke kunne huske, men du rødmet som bare det, og så tok du meg inn på rommet ditt for å la meg sove litt, og faren din heiet på oss o0

 

Det er mer, men kan ikke skrive enda..

Lenke til kommentar
Trådløst nett hos naboen suger hest..jeg måtte det en periode mens jeg flyttet abonnementet mitt til ny leilighet. Fikk sånn max 20-30% signalstyrke, og ble konstant kobla ned og opp igjen, og var jeg heldig fikk jeg 10-12kbps ned hastighet på natta. Tror det var en bedrift ellernoe, for den sto usikra 24/7, men hadde bedriten hastighet på dagtid og utover ettermiddagen. På kvelden og i helgene gikk det tålig greit, men mista ofte forbindelsen mens jeg surfa..umulig å spille WoW da for å si det sånn. Noen ganger tok det mange minutter å laste ned en liten email.

8678286[/snapback]

 

 

...hei mr.IT-ekspert

 

Du tror en bedrift har et trådløst usikret nett som ikke fører inn i en DMZ eller noe? Som gir deg (og de som ønsker det) fri tilgang inn til deres interne nett, slik at du kan rappe det de har av bedriftshemligheter og slikt som ligg lokalt..

 

..ja, det er nok en bedrift.

 

 

---

 

EDIT:

 

Eplefe.. skummelt..

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Det er mer, men er midt i timen . . o0

Kan skrive resten snart, må bare gå igjennom litt med gruppen min.

Jeg er gruppeleder, og jeg var syk da de valgte gruppeleder. WTF?

8678305[/snapback]

 

Å velge gruppeleder når gruppelederen ere syk er en smule feigt da.

 

Btw. Jeg liker å være her om morningen. Da er det ikke så mange som babler i posten(munnen) på hverandre. Det er litt mere avslappet, stille og rolig ;)

Endret av SirChris
Lenke til kommentar

Jeg er valgt fordi av fem personer er det to som omtrent alltid er på skolen (Jeg og en til), en som er på skolen relativt ofte, men gjør minimalt, og to som jeg blir overrasket når jeg ser dem på skolen.

 

Jeg er den eneste i klassen som klarer å strukturere det der..

Lenke til kommentar
Jeg er valgt fordi av fem personer er det to som omtrent alltid er på skolen (Jeg og en til), en som er på skolen relativt ofte, men gjør minimalt, og to som jeg blir overrasket når jeg ser dem på skolen.

 

Jeg er den eneste i klassen som klarer å strukturere det der..

8678343[/snapback]

 

Flink jente :D

 

*lage vb-script som fjerner vista-aktivering*

 

cmd /k slmgr -rearm :love:

Lenke til kommentar

I dag så skal jeg handle. Skal handle inn mat og kjøpe nytt batteri til kameraet, minnebrikke, vurdere å kjøpe en Ipod....kjøpe gardiner, persienner, jeg skal ha en hageplante...sånn grønn et eller annet til å ha ute på trappa...laken, ekstra dyne, sengesett. Skal hjem til fattern og låne drillen hans så jeg kan få satt opp de hyllene. Nytt dasslokk, dusjhode og kanskje noen pyntegjenstander også. Og så driter man fitte i det og kjøper litt til seg selv :)

Lenke til kommentar

*gjespe*

Coffee? :D

Helvete, hvor ble det av gruppen min? Jeg må få i gang dette her.

 

EDIT:

Problemstilling: Hvilken energikilde er best for naturen, og samtidig praktisk for mennesker?

 

Hypotese: Vann er den beste energikilden, med lite utslipp av farlige gasser og det er fornybart.

 

Jobben DERES er å finne ut av det, jobben MIN er å strukturere det.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Og ja...faen...jeg skulle se på hva det ville koste for å sette opp et sånt høvelig stort speil også.

Og....så tror jeg at jeg skal mase på husvertene mine om å få ræva ut å bli ferdig så jeg kan få oppvaskmaskin, vaskemaskin og den nye komfyren de sa at jeg skulle få. Ich wants it nøw...lizm! :p

Lenke til kommentar
*gjespe*

Coffee? :D

Helvete, hvor ble det av gruppen min? Jeg må få i gang dette her.

 

EDIT:

Problemstilling: Hvilken energikilde er best for naturen, og samtidig praktisk for mennesker?

 

Hypotese: Vann er den beste energikilden, med lite utslipp av farlige gasser og det er fornybart.

 

Jobben DERES er å finne ut av det, jobben MIN er å strukturere det.

8678390[/snapback]

Du besvarte det akkurat selv kjære deg...Kaffe!

 

*gjespe*

Coffee? :D

8678390[/snapback]

kaffe1.jpg

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...